Gå til innhold

Hvilket Final Fantasy er best?

Anbefalte innlegg

Jeg liker 9'ern men den er nederst av de 4 mest spillte FF spella....

Min rekkefølge er:

FF7: Favoritt person Cloud og Sephiroth

FF8: Favoritt person Squall

FF6: Favoritt person Shadow (husker ikke alle sammen nå)

FF10: Favoritt person Tidus

FF9: Favoritt person Running Hippolo Boy

Jeg syns 7'ern Rocker villt, Allt er Konge. 8'ern har bra action scener som gjør det kult og spille, Jævlig bra musikk. 6'ern har bra historie og bra sanger (spessielt boss sangen). 10'ern, drit bra grafikk, snakking, kult og spille, stor forskjell fra de andre. 9'ern, Litt barnslig, bra forde, jævlig dårlig er at man ikke kan gå alle steder når man er på siste cd (gjelder også 8'ern).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FFVIII er jo bare så ultimat best av alle FF spillene, med FFIX rett bak seg.

Tenk alle de hundre timene man fløy rundt i Ragnarok i FFVIII og dro på øyene "island closest to hell" og "island closest to heaven" og kunne draw level 3 magier, og banke de vanskligste monsterne med Quistis som bruker Desintergrate. Og mellom dette fanget man opp så mange GF'er som mulig :D .... Ahhh 8'ern ER og blir best. Sånn er det. (med 9'ern rett bak seg da :) )

Lenke til kommentar

Etter å ha postet ovenfor, kom jeg til å tenke på en ting... Det er jo nesten farlig å si hvem av spillene som er best, alle er jo så bra at de er til å grine av :D:D . Husker jo nå 9'ern med alle de morsomme figurene, og de morsomme komentarene. FFX var jo også sykt bra, men med kanskje en litt rar slutt...

Men Final Fantasy serien må være den beste serien av spill noensinne, og for meg har den hellig-status. Dermed basta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...