oleNaid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei. Jeg har forstådd det slikt at man må ha Windows media center for og koble opp pc'n til xbox 360'n. Er det ingen vei for og bruke Windows service-pack 3 til Xbox 360? -Takk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Media Center Extender Manager og service finns kun i XP MCE 2005 (rollup 2). Så svaret er ja - du må ha XP MCE eller Vista Home Premium/Ultimate. Ellers må du benytte andre løsninger , som f.eks : http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainm...nter-218432.php Endret 7. desember 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kan anbefale TVersity (linken ovenfor her) på det sterkeste, fungerer mye bedre en media center synes jeg Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 bare tull, du må IKKE ha windows media center på pcen for å koble den til xbox360. det eneste du trenger er wmp11 og det har alle pcer idag. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har uShare på min Ubuntu Server, og streamer alt derifra.. (: Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har uShare på min Ubuntu Server, og streamer alt derifra.. (: fantastisk godt svar, nå tror jeg trådstarter blir glad. kan også legge til at jeg har spist stekt kveite idag, det var godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå