lurfelus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har en utskrift av et bilde jeg har tatt på 60x90cm, men jeg finner ikke ramme til det. Vet dere om noe sted de selger 60x90 rammer i Oslo? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har en utskrift av et bilde jeg har tatt på 60x90cm, men jeg finner ikke ramme til det. Vet dere om noe sted de selger 60x90 rammer i Oslo? tror ikke 60x90 er et standardmål, men de fleste foto og rammebutikker lager rammer på bestilling så er bare å spørre dem. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Det er standardmål, bare litt større enn de rammene som selges på f.eks IKEA. Jeg har ikke tenkt å betale for at noen skal lage en ramme, det blir veldig dyrt. Er det ingen som vet om noe sted der de selger 60x90cm rammer?? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er standardmål, bare litt større enn de rammene som selges på f.eks IKEA. Jeg har ikke tenkt å betale for at noen skal lage en ramme, det blir veldig dyrt. Er det ingen som vet om noe sted der de selger 60x90cm rammer??Tror faktisk du må ut av landet. I Norge er 50x70 og 70x100 vanligere rammemål. Her finner du noe: http://www.nextag.com/24-x-36-picture-frame/search-html Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøp 36*24 tommers ramme. Rart 90*60cm ikke er vanlig i Norge, alle SLR, utenom mellomformat og Oly 4/3, er 3:2 format. 90*60 er 3:2 format. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Takk for svar. Rart de ikke selger slike rammer i Norge, jeg skrev det jo ut i Norge. Noen som har et tips om annen måte å henge det opp på? Jeg vil at det skal se litt bra ut. Ikke tegnestifter og bildet rett på veggen lissom. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Takk for svar. Rart de ikke selger slike rammer i Norge, jeg skrev det jo ut i Norge.Noen som har et tips om annen måte å henge det opp på? Jeg vil at det skal se litt bra ut. Ikke tegnestifter og bildet rett på veggen lissom. Laminering er en mulighet. Mange steder som kan gjøre det. 100x70-ramme med passepartout/hvit kant kan være en annen løsning. Ellers er det jo ikke så dyrt å kjøpe fra USA heller da... Endret 7. desember 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Er 100x70 lett å få tak i a? Hadde blitt kjempestilig det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå