knetrom Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei, først og fremst så havnet kanskje denne i feil kategori, men det er i bilsammenheng jeg lurer så jeg prøver her: Noen som vet om noen sveisekurs i Bergen eller omegn? Har fått tips om Nav, men de tilbyr bare til arbeidssøkende og jeg er student og har egentlig deltidsjobb. Har riktignok ikke prøvd å melde meg på kurs hos Nav, for det jeg finner er på Stord i tillegg, og det er noen timer i bil tur/retur + et par hundre kr i ferge hver gang. Håper noen vet, har søkt på friundervisning o.l. men det er ingen sveisekurs å finne. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Høyr med friundervisninga i Bergen. http://www.fuhordaland.no/Default.asp?avd=110 Såg ikkje sveisekurs der atm., mne kjem kanskje seinare om du følger litt med eller noko. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva skal du sveise? Du kan jo fint lære deg det meste selv med bøker og trene seg på passende emner med apparatet. Skal du ta sveisesertifikater o.l blir det jo noe annet. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Har en bil som trenger rustsveising, har lest en del teori om sveising men det hjelper lite å øve uten at noen kan bedømme det jeg gjør. Har hatt folk som skulle vise meg privat, men det blir aldri noe av så jeg ønsker et skikkelig kurs å gå til. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tja, kveldskurs i MIG-sveising var jo vanlig for endel år siden, de ser ut til og ha dødd sammen med GDS-ånden. Sveise rust er litt spesiellt uansett. Har du apparat og ett sted og drive på med dette? Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Har MIG i lokalet ja =) Men er ingen der som kan bruke det utenom å klatte fast en skrue her og der.. Har sendt mail til Friundervisningen, forresten. Endret 7. desember 2008 av knetrom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå