Arcane23 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei. Har et problem med den bærbare datamaskinen min, en Dell Inspiron 9400. Problemet er at dataen ikke virker. Skjermen er helt svart. Ved oppstart kommer det store grønne firkanter på skjermen og av og til små hvite prikker. Etter oppstart blir skjermen bare helt svart. Jeg prøvde med en annen skjermen med det skjedde akkurat det samme. Det virker som alt fungerer, det er bare bildet som ikke viser noe. Safe mode fungerer og det er jo litt rar? Er det kanskje et problem med grafikkortet? Noen som har samme problem eller vet hvordan jeg kan fikse det. Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du sier safe-mode virker... Hvilket betyr at du får bilde helt til operativsystemet har startet før maskinen går over i grønt og prikker? Lenke til kommentar
microne Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis maskinen har de samme symtomene når du prøver med en ekstern skjerm så er jeg ganske sikker på at det er grafikkortet. Har vært borti noe med de samme symptomene, men i mitt tilfelle kom det opp grønne/røde felter og jeg så deler av skjermbildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå