Gå til innhold

jysk spillestol noen som vet noe om den

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært så skeptisk folk var til denna. Har prøvd den nede på jysk og syns den var veldig behagelig å sitte på. Eg har dog ikkje testa lydkvaliteten. Er ikkje kresen på lyd i det heile (brukar headset fra biltema til 29 kr), så trur eg skal kjøpe ein sånn, viss eg ikkje får ein til jul då.

Så eg gjentar mitt spørsmål:

Korleis koblar ein denne til xbox 360 når eg brukar scart kabel fra xbox til tv?
Lenke til kommentar
Svært så skeptisk folk var til denna. Har prøvd den nede på jysk og syns den var veldig behagelig å sitte på. Eg har dog ikkje testa lydkvaliteten. Er ikkje kresen på lyd i det heile (brukar headset fra biltema til 29 kr), så trur eg skal kjøpe ein sånn, viss eg ikkje får ein til jul då.

Korleis koblar ein denne til xbox 360 når eg brukar scart kabel fra xbox til tv?

er det ikke en lyd utgang på tven din? du kan jo ta lyd ut ifra hodetelefon utgangen viss ikke.

Lenke til kommentar

er det ikke en lyd utgang på tven din? du kan jo ta lyd ut ifra

hodetelefon utgangen viss ikke.

Jojo. Så eg trenger berre ein rød og kvit lyd ledning fra stol til tv? :)

Edit: Kjem det lyd fra tv'høgtalarane i tillegg?

Endret av sTor
Lenke til kommentar

Jeg har brukt den stolen i et år nå.

Kjøpte den også på tilbud til 599,-

Kan ikke gi vurdering av lyden eller kvalitet på høytalere, når de er revnene likegyldig for meg. Her er det Surround som gjelder.

Men som stol er den HELT genial.

Etter aktiv bruk i et år, ser den framdeles ut som ny.

Herlig gyngestol, og hver gang vi har besøk ender folk opp i den stolen, og der blir de.

Kan sitte timesvis i den selv og spille, se film og tv.

Den er god og behagelig, og en av de stolene på markedet som har lang nok rygg.

Kan bare anbefales fra min side, og jeg har ikke brukt høytalerne engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...