Pc96 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 så de hadde fått noen spillestoler på jysk nå. jeg interreserte meg mest for denne stolen(trykk på) noen som vet hva den heter eller har prøvd den,eller har bare noe info om den. Spillestol på jysk??? Nei, det er det samme som om du kjøper en bil på coop. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nå har jeg aldri hørt at man kan kjøpe spillestol noe annet sted, og hvorfor denne skulle være så bra til spilling, blir like fjernt for meg som når de prøvde å selge "paintball-sokker" Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Svært så skeptisk folk var til denna. Har prøvd den nede på jysk og syns den var veldig behagelig å sitte på. Eg har dog ikkje testa lydkvaliteten. Er ikkje kresen på lyd i det heile (brukar headset fra biltema til 29 kr), så trur eg skal kjøpe ein sånn, viss eg ikkje får ein til jul då. Så eg gjentar mitt spørsmål: Korleis koblar ein denne til xbox 360 når eg brukar scart kabel fra xbox til tv? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Svært så skeptisk folk var til denna. Har prøvd den nede på jysk og syns den var veldig behagelig å sitte på. Eg har dog ikkje testa lydkvaliteten. Er ikkje kresen på lyd i det heile (brukar headset fra biltema til 29 kr), så trur eg skal kjøpe ein sånn, viss eg ikkje får ein til jul då. Så eg gjentar mitt spørsmål: Korleis koblar ein denne til xbox 360 når eg brukar scart kabel fra xbox til tv? er det ikke en lyd utgang på tven din? du kan jo ta lyd ut ifra hodetelefon utgangen viss ikke. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Svært så skeptisk folk var til denna. Har prøvd den nede på jysk og syns den var veldig behagelig å sitte på. Eg har dog ikkje testa lydkvaliteten. Er ikkje kresen på lyd i det heile (brukar headset fra biltema til 29 kr), så trur eg skal kjøpe ein sånn, viss eg ikkje får ein til jul då. Så eg gjentar mitt spørsmål: Korleis koblar ein denne til xbox 360 når eg brukar scart kabel fra xbox til tv? er det ikke en lyd utgang på tven din? du kan jo ta lyd ut ifra hodetelefon utgangen viss ikke. Jojo. Så eg trenger berre ein rød og kvit lyd ledning fra stol til tv? Edit: Kjem det lyd fra tv'høgtalarane i tillegg? Endret 23. desember 2008 av sTor Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 kommer an på tven... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har brukt den stolen i et år nå. Kjøpte den også på tilbud til 599,- Kan ikke gi vurdering av lyden eller kvalitet på høytalere, når de er revnene likegyldig for meg. Her er det Surround som gjelder. Men som stol er den HELT genial. Etter aktiv bruk i et år, ser den framdeles ut som ny. Herlig gyngestol, og hver gang vi har besøk ender folk opp i den stolen, og der blir de. Kan sitte timesvis i den selv og spille, se film og tv. Den er god og behagelig, og en av de stolene på markedet som har lang nok rygg. Kan bare anbefales fra min side, og jeg har ikke brukt høytalerne engang. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jojo. Så eg trenger berre ein rød og kvit lyd ledning fra stol til tv? Edit: Kjem det lyd fra tv'høgtalarane i tillegg? tror du trenger en slik kabel kabel fra clasohlson fader quoten bøgga seg Endret 23. desember 2008 av Markelure Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 fikk stolen i dag, den var nice. btw det følger med en del kabler. ganske bra lyd, fikk ikke testen den så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå