MVI Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Etter at min S730 skle ut av lomma og mellom trappene på skolen, trenger jeg en ny en. Denne gangen vil jeg gjerne ha en telefon som har alt. Men hvilken av disse bør jeg velge? Rim 9000 Bold Samsung SGH-I900 Se Xperia X1 HTC Touch HD Si gjerne fordeler og ulemper med de forskjellige mobilene. Endret 8. desember 2008 av KjoTTbein Lenke til kommentar
MVI Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Ingen som har noen meninger om de forskjellige mobilene? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Blackberry går jo som noe av det beste du får kjøpt så trur je ville gått for den. er vel de kjappeste og mest stabile smartphones`a som er. personlig så liker jeg å ha fysiskt tastatur så heller touch pro enn touch hd eller diamond Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 i900 Omnia , Touch HD eller Xperia X1. Xperia hvis du ogsaa vil ha tastatur. Touch HD hvis du surfer mye. I900 Omnia om du vil ha en telefon som er bra paa alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå