frode8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dette høres vel kansje litt dumt ut, men håper at noen vil svare meg. Iphone er et alternativ når jeg skal kjøpe ny mobil, men hvordan skriver man sms på den når den ikke har taster? Sitter man da å trykker mange ganger på skjermen? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) jepp, du trykker på skjermen Endret 6. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Iphone har touch screen så man trykker på skjømen. #Edit: Litt sen men se film:P Endret 6. desember 2008 av Potion Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Det så jo egentlig ganske genialt ut Er det bra kamera på den? Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Kameraet er ikke all verden på Iphone utifra det jeg har hørt / sett. Test av Iphone på Amobil Link til bilde tråd Nb: Har ikke Iphone selv. Edit: La til link til bilde tråd med Iphone Endret 7. desember 2008 av Potion Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hmm, ingen mms-funksjon og dårlig kamera... Da var det tilbake til Se c905 eller Samsung innovate 8... noen som har gode råd her? Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Utfra det jeg har lest skal begge være godt telefoner eller kan du jo lese: Amobil tester c905 Mobilen.no tester Samsung innovate 8 Endret 7. desember 2008 av Potion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det noen som fortsatt bruker mms ? Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 selvfølgelig brukes mms enda, med rette abonnementet er det jo gratis å det er jo bedre med en melding med bilde, selv om det tar lengre tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå