Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kilen klitoris og blackout under fingring - hva i svarte ... ?

Gjest H₂SO₄

Anbefalte innlegg

Gjest H₂SO₄

Opplevde et par mystiske fenomener i dag som jeg feiler i å skjønne noe av.

Jeg og dama bedrev (som vi så ofte gjør) litt uanstendigheter og sengekos, nærmere bestemt fingring. Det spesielle denne kvelden var at hun var noe inn i hælskåtten kilen i strøket rundt klitten. Morsomt, egentlig. Men litt sprøtt. Hva var greia med det uansett?

Vel, hendelsene eskalerte i raskt tempo. Like plutselig som kilenheten - hvis det er et ord - kom, forsvant den. Koseknappen fungerte igjen som den skal, og denne ble massert og kost med med stor suksess. Etter en liten stund intens koz slo det hele om igjen og ble kilent. Faktisk så mye at hele klitorisen ble ubrukelig til sin opprinnelig tiltenkte funksjon.

Etterpå nevnte dama at synet hennes svartna i et par sekunder før kilinga gjenoppsto. Altså et slags moderat tilløp til besvimelse.

Kort og greit: hva i helvete var dette her for noe?

Ingen av oss har vært borti noe lignende tidlig, men det er heller ikke rart da ingen av oss har særlig mye erfaring. Faktisk har vi lite erfaring begge to. Speaking of which, jeg tror ikke hun har hatt orgasme noen gang, kan det ha vært et slags tilløp til noe sånt? Det må i så fall ha vært ganske ekstremt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje hun ikke hadde spist og drukket nok, man kan svime av da, spesielt om man bruker får opp pulsen på en eller annen måte. Jogger, går, beveger seg, har sex, osv.

Fikk jeg vite av min fastlege i alle fall, en periode jeg svimte av om jeg begynnte å få høyere puls og bevege meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest H₂SO₄

Hørtes ut som relativt plausible forklaringer begge deler.

Har dere noen like plausible forklaringer på at det har skjedd to ganger til siden sist? Omtrent samme hendelsesforløp, men minus svartning. Disse gangene heller et slags, in lack of a better term, anfall, av kulde. Uten at hun egentlig ble kald, men hun følte seg i alle fall sånn.

Dette er merkelig :ermm:

Lenke til kommentar

Tips, Diskusjons forumet er ett sted for å diskutere, har du ett skummelt problem (som jeg vil si dette er :p) så gå til en lege:) Evt helsesøster ;) De har taushetsplikt og ingen vil få vite om det:) tror ikke dette er "normalt" om du vil kalle det for det ;) Og lege i norge er billig :) så skulle ikke være noe problem^^ Dra dit med damen din så får dere til og med vite litt mer om kroppen deres ;) Ett godt tips :)

Lenke til kommentar
Gjest H₂SO₄

I dag skjedde det ikke mindre enn 4 ganger :w00t:

Kanskje lege snart ja. Dette her blir irriterende.

Hun har litt lavt blodtrykk, kan det ha noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det kan ha noe med saken å gjøre, men da ville det antagelig blitt lært bort som vanelig på skolen tror jeg :S Mange som ende med lavt blodtrykk, men sjekk det hos legen :) Tror til og med det er gratis når det gjelder sånt ?

Iallefall blir det bedre og koster ikke så mye ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...