andhaj Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg er på jakt etter ny mobil (surprise, surprise). Har sett litt på LG KC550. Jeg ønsker meg en telefon med kamera, fotolys, autofokus, musikkspiller, men 3G er ikke viktig. Skal ha med abonnementet djuice complete. Max 600 kr. Er lei av Sony Ericsson, og er ikke glad i Nokia, men det går. Vekt er ikke viktig. Vil ha minst 2,2 tommer skjerm, er ikke fan av touchscreen. Skal også ha minnekort, ca. 2GB, som jeg ikke vil betale en formue for (må da passe til denne telefonen). Har noen et eller flere forslag? Endret 7. desember 2008 av andhaj Lenke til kommentar
iskya Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har selv bestilt kc550 fra cdon. Mye for pengene synes jeg! Særlig den 2,4" store skjermen... og god batteritid! gleder meg til den kommer om et par dager Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nokia E71 er jo storfavoritt blandt nesten alle jævli bra tlfn. er så dårlig batteritid på HTC telefoner så vurderer enten e90 eller e71 neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå