RBW Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Er ikke svaret til det første spørsmålet ufullstendig? Endring: Det spiller vel liten rolle nå som konkurransen er i gang, men det plagde meg litt likevel. Endret 6. desember 2008 av Noel Leon Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fin premie, men hadde nok passet bedre hos Gamer.no sin side Står over dagens igjen Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva heter Mariah Careys store juleslager? hva har det med hardware og gjøre Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 For noen spørsmål haha, men enig med aGal premien hadde passet bedre hos gamer. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mariah Carey?! Jeg tar avstand fra å vite slike ting, eller tilegne meg slik kunnskap. Dette blir en luke for tøffelheltene. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Headsettet mitt ble ødelagt for noen dager siden! Må ... vinne ... konkuranse! Meh, har svart feil på et spørsmål :< Ingen headsett på meg. Endret 7. desember 2008 av Andeby Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hvem er Mariah Carey forresten Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kunne virkelig trengt et nytt headsett. Mikrofonen min sender ut høyfrekvent piping hver gang jeg bruker den Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Headsettet mitt ble ødelagt for noen dager siden! Må ... vinne ... konkuranse! Meh, har svart feil på et spørsmål :< Ingen headsett på meg. Mitt og, knakk på den ene sia Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette så fett ut Jeg trenger jo et nytt, med tanke på at det kun er lyd i ene siden på det jeg har nå... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Headsettet mitt ble ødelagt for noen dager siden! Må ... vinne ... konkuranse! Meh, har svart feil på et spørsmål :< Ingen headsett på meg. Mitt og, knakk på den ene sia Samme her, og med tape på er de ekstremt ubehageligge :< Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Gode spørsmål, viste faktiskt ikkje #Svar på konkurranse fjernet# Men nå veit eg Endret 7. desember 2008 av TSP Fjernet svar på oppgave Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 også viste du ikke at du sier svaret Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 lal, glømte heilt at det var ein konkuranse. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Headsettet mitt ble ødelagt for noen dager siden! Må ... vinne ... konkuranse! Meh, har svart feil på et spørsmål :< Ingen headsett på meg. Mitt og, knakk på den ene sia Samme her, og med tape på er de ekstremt ubehageligge :< Den ene sia går ikke inntil øre og det er det som er mitt problem Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Når får jeg vite hvilke dager jeg har vunnet? Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå