Theoneask Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bruker høgtalare fra bærbare pcen, so dette hadde vore kjekt å vinne Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Denne hadde vert kjekt å hatt, leita etter nye høytalere til eg fant luke 7 hos dere. Håper eg vinner Snart jul også. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hoho, denne har jeg lyst på Mine høytalere er er fra 1995, ikke akkurat veldige nye altså. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette TRENGS! Har hatt de samme høytalerne i minst fem år! Får jeg ikke disse tror jeg at jeg kjøper de selv! Stakkars nordmann... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hvordan kan de levere suround lyd bare med front høytalere? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Et spørsmål: Kan den personen som har laget Quizen si hva som var det riktige svaret på spm. 2 ? Etter 23:59 selvsagt. - siden det ble en liten diskusjon om hvor mange det egentlig er, mener jeg. Endret 7. desember 2008 av wuvahef Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette trengs ikke, så jeg lar være å delta i konkuransen Var jeg ikke snill nå? Føler meg som julenissen Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Det stemmer at vi forholdt oss til det Logitech selv oppga på sine hjemmesider. Beklager hvis det førte til forvirring og usikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg