TST Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 I god tradisjon teller vi ned til jul i form av daglige konkurranser. Les mer Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Denne har jeg virkelig lyst på Trenger høyttalere også, siden det er rimelig kjedelig for venner å komme over på besøk når jeg bare har hodetelefoner... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dette TRENGS! Har hatt de samme høytalerne i minst fem år! Får jeg ikke disse tror jeg at jeg kjøper de selv! Lenke til kommentar
texzi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Høyttalere er noe som skriker, for øyeblikket går det utover gitarforsterkeren.. Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har nesten ikke kontakt i kabelen til mine høytallere lengre, så disse ville kommet godt med Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Denne premien hadde gjort seg på skrivebordet uten tvil! Det jeg har nå er bare crap i forhold til denne premien, gimhe!!! Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, skulle gjerne hatt en sånn. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjører gjennom de innebygde i skjermen. Med andre ord; jeg vil gjerne vinne denne. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hadde vært så digg å endelig fått meg høytalere. Please let me win! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hadde vært digg å vinne disse Grattis til de som faktisk vinner de Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 *vinn* *vinn* *vinn* Trenger strengt tatt ikke de egentlig, men de jeg har er ikkeno tess.. Får inn AM kanaler, fra russland, tyskland osv. Ikkeno særlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skulle veldig gjerne hatt et nytt desktop-anlegg! Det gamle Creative 5300 begynner å si takk for seg.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har løs kontakt, så noen ganger får jeg bare lyd i høyre høyttaler. Me needs new. Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hmmm, når man klikker på den linken og kommer til prisguiden kan man holde musa over Logitech linken og der FINNES det faktisk 13 forskjellige anlegg i Z - serien. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hmmm, når man klikker på den linken og kommer til prisguiden kan man holde musa over Logitech linken og der FINNES det faktisk 13 forskjellige anlegg i Z - serien. Merket det samme. Dårlig research eller? Gjettet meg bare frem da siden alle alternativene er under dette antallet... Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Samtidig kan dere jo sjekke logitech sine sider, der er det langt i fra så mange, så jeg gikk ut ifra det. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Eg har 2.1 høgtalarsett til pcen med grei lyd, men dei er frå år 1999. Så designet er veldig umoderne og står ikkje i stil med Pcen, samt at dei eg kan vinne har heilt sikkert betre lyd. Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skulle så gjerne hatt disse :!: Har et par gamle høttalere til 99 kroner nå, elendig lyd og det hjelper ikke at de er spillt i filler Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hmmm, når man klikker på den linken og kommer til prisguiden kan man holde musa over Logitech linken og der FINNES det faktisk 13 forskjellige anlegg i Z - serien. Så sannelig. Og på Logitech sine sider er det lavere tall hvis man teller... Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 i did. Selv tror jeg at kilden til dette spørsmålen er logitech.com, så jeg får stole på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg