s0lberg Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei Har tittet litt på komplett sine sider, å kom over disse: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10304. Så spørsmålet mitt er som følger, vill jeg få HD signaler med noen av de? Eller må jeg kjøpe det av de? Er det slik at man kobler dekoderen med antennekabel? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Nå nekter canal digital å selge kort uten dekoder. Men svaret på spørsmålet ditt er ja. Canal digital parrer også kortet og dekodere de selger deg sammen, så de bare skal fungere med hverandre, men jeg vet at Dreambox driter en lang masj i det i hvertfall... edit: er bare dreambox DM800 eller DM8000 som støtter HD. Endret 6. desember 2008 av jale Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Så i prinsippet så vill denne fungere? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=313850 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Med canal digital, nei. Med viasat, ja. Ikke HD. Det står øverst: "Godkjent for Visat". Vet ikke om Triax driter i kort/tuner parringen, men jeg tviler, så dermed kan du ikke bruke den med canal digital sine kort. Endret 6. desember 2008 av jale Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Får heller da den lette veien, å kjøpe dekoderen de har for 2000 da. Men det er antennekabel dekoderene blir tilkoblet med? Så HDMI kabel fra dekoder å til tv? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Stemmer med tilkoblingen du sier. Og dekoder fra canal digital må du kjøpe uansett, da dem ikke selger bare kort. Du får ikke lov å kjøpe kort uten dekoder. Det ringte jeg nemlig å spurte om, da TV'en min har innebygget dekoder. Men neeeida, de ville ikke selge meg kort hvis jeg ikke punget ut med tusenlapper for dekoder også. edit: (Og den 1000kr dekoderen de har, den er bare dritt, så er det sagt... ) Glem det siste der, ser de ikke selger den lenger... Endret 6. desember 2008 av jale Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Takker for raske svar "Jale" Case closed. Endret 6. desember 2008 av s0lberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå