Grasulf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei. Pc'en min har en tendens til å fryse eller gi meg bluescreen når jeg spiller. Dette skjer i flere spill (Cod 5, l4d). Noen ganger tar det kun noen minutter, andre ganger flere timer. Feilrapporten tilsier at noe er galt med enten hovedkort, cpu eller strømforskyning. Jeg tror ikke overoppheting er problemet, da jeg har hatt tung load over lengre perioder utenfor spill uten å få problemer. Jeg hadde 2 skjermkort i sli, men tok ut det ene for å se om det løste problemet, noe det ikke gjorde. Jeg har også utelukket ram. Har dere noen forslag til hvor problemet ligger? Jeg har de nyeste grafikk og lyddriverne, kjørt defrag. 2gb ram (ddr2) amd x2 6400+ Asus m2n sli deluxe 2x 8800gt 512mb SB x-fi corsair 520W 2 disker + dvd Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Last ned beta OCCT hvor du kan stresse PSU. Jeg tipper den leverer forlite i peaks og resultatet av det er Bsod , lagg, frys dårlig fps osv. Her..... . Endret 6. desember 2008 av War Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Takk for det. Kan virke som om prosessoren min blir for varm. Rart med det. Over 80 er vel ikke helt flott? Jeg kjørte den CPU varmetesten, og da frøs den i det den passerte 82. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjører den på fabrikk speed? Klokket noe? Hvilken kjøler? Dårlig luftgjennomstrømning i kabinettet? min en vifte inn og en vifte ut i andre enden? Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 godt kabinett (6 vifter), men sikkert dårlig kjøler. Ny er på vei. Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Takk. OCCT hjalp veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå