Gå til innhold

trenger hjelp med partysted i sommer09

Anbefalte innlegg

heisann vi er 8 gutter rundt 18 år gamle, som ikke eklarer å bestemme oss om hvor vi skal dra i ferien i 2009. etter hva vi har hørt er kos dødt noe som vi egentlig ikke hadde planlagt. De stedene vi sitter igjen med er derfor: ZAKYNTHOS, MAGALUF og HERSONISSOS. har dere noe erfaring med disse stedene i NYERE tid, så hadde det vært fint om dere anbefaler et av alternativene, eller bedre steder for oss. men et viktig krav er at folk som drar er på rundt vår alder. takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

problemet er svarene på disse diskusjonene er så utrolig klassiske, er det ingen som vet noe mer , dette er fakta vi kunne ha funnet på solreiser.no. det vi leter etter er disse hissige små partybyene som ikke er så tradisjonelle,

komentarer som : aia napa er best!! er uinterisant. hvis noen har en røverforetelling eller (en grunn til å dra dit) så er vi mer enn lykklige. takk på forhånd

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hei :) Vi var en gjeng på feste-tur til Sunny Beach (Bulgaria) i starten av august 2008. Jeg må bare få sagt at det var den beste turen noengang. Jeg skal garantert tilbake i 2009. Går nesten ikke en dag utenatt jeg savner stedet. Det er den fantastiske fine stranda. Men i tillegg til den, så er det jo suuuuuper billig. Hvis du er på en bar elr lignede midt i byen, så kan du få et STORT glass med øl for 1 leva (vil si 4kr). Det er vel ikke ille? Hehe. Og det er MASSE diskoteker og barer. F.eks "Den glade viking", det er et skandinavisk diskotek midt i byen. Plass til 2000stk der inne. Helt rått. Og all maten der nede er så go. Og den er så billig. De bryr seg ikke i det hele tatt om alder der nede, jeg var 17 når jeg var der ifjor. Jeg gikk aleine inn i supermarkeder og kjøpte spritflasker og røyk. De vil bare få solgt. Kom ikke over en person som spørte om legitimasjon eller noe. Og vi leide golfbiler som vi kjørte rundt i gatene med. Super bra sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...