Gå til innhold

Få bedre hår/ansikt?


Anbefalte innlegg

Heii,

 

Håret mitt er tørr, altså ikke fersk.

Klipper det regelmessig. (det ser liksom slitt ut selv om det ikke er det.)

 

Finnes noen hår produkter jeg kan bruke for å få den til å se bedre ut?

 

Noen som gutter bruker?

 

Fant dette produktet --> Kerastase (Søk på google)

 

Når det gjelder ansiktet, så ser den også tørr ut på en måte, og det synes jeg ikke er noe spesielt pen, så om dere anbefaler et produkt der, så hadde jeg vært glad. Har begynt å bruke krem i det siste, men det hjelpe ikke. Vil ha noe så gjøre den bedre, og mer fersk!

 

Takk

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har tid til å dra innom en frisørsalong slik som thrice foreslår, er det også produkter og få kjøpt i en dagligvareforetning. Kvaliteten på produktet er kanskje ikke like god, men du kan alikevel oppleve resultater.

For håret ditt vil jeg anbefalle en type shampo som er spesielt beregnet på tørt hår. Dette er markedsført på etiketten.

For ansiktet ditt tilbyr L'Oreal en oppfriskende type gele som du kan bruke jevnlig i en periode.

 

thrice sitt forslag er definitivt bedre enn mitt, men hvis det er trangt om tid og penger kan det lønne seg å prøve det nevnte først!

Lykke til.

Lenke til kommentar

Beklager, men hvis man har problemer med håret sitt kjøper man ikke produkter på dagligvareforretninger. Det tar deg ca like lang tid å gå innom en frisørsalong, og be de se på håret å foreslå en shampoo som det gjør og kjøpe noe ræl på Rimi.

Man skal tross alt ha hår og hud resten av livet.

 

Jeg bruker Redken: Scalp relief. Den er riktignok beregnet på tørr hodebunn, men den har hjulpet på selve håret mitt også. Kan også legge til at den har en positiv effekt på psoriasis, så den burde hjelpe på tørr hud også. Jeg har dog ikke det problemet, så jeg skal ikke si noe sikkert der. Men som sagt, det er ikke sikkert den egner seg best til ditt hår.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Beklager, men hvis man har problemer med håret sitt kjøper man ikke produkter på dagligvareforretninger. Det tar deg ca like lang tid å gå innom en frisørsalong, og be de se på håret å foreslå en shampoo som det gjør og kjøpe noe ræl på Rimi.

Man skal tross alt ha hår og hud resten av livet.

 

Jeg bruker Redken: Scalp relief. Den er riktignok beregnet på tørr hodebunn, men den har hjulpet på selve håret mitt også. Kan også legge til at den har en positiv effekt på psoriasis, så den burde hjelpe på tørr hud også. Men som sagt, det er ikke sikkert den egner seg best til ditt hår.

 

Alt jeg sier er at det også kan være til hjelp, tro det eller ei.

Jeg forstår selvfølgelig hva du mener, men tenkte trådstarter kanskje var interessert i forslag fra andre vinkler.

Lenke til kommentar
La oss bare si at jeg ikke akkurat fikk bedre hodebunn av å bruke produkter fra en dagligvareforretning når jeg prøvde å spare penger. Men så flyttet jeg inn med ei som jobber som frisør, og da sto det plutselig mye bedre til med håret.

 

Takk for svar.

Ok. Kan ikke si jeg har opplevd det samme, men mitt forslag er definitivt ikke å anbefalle hvis dette er et faktum.

I denne sammenheng anbefaller jeg trådstarter å gjøre slik som thrice refererer til i sitt innlegg, da dette virker som en bedre løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...