suzukitsx Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg hadde lasta ned Cam Studio (screen recorder) og så skulle jeg prøve å filme litt mens jeg spilte Left 4 Dead. Så sette jeg spillet på pause, og trykte på start meny knappen (for å komme til skrivebordet og få stoppa fiminga), men så ble det svart skjerm (lyset på skjermen gikk fra grønt til oransjt). Så trykte jeg ctrl + alt + delete, og da fikk jeg opp oppgavebehandling, men musa viste bare av og til, startmenyen var borte, og det gikk ikke an å bytte til et annet programm (ingen reaksjon). Når jeg åpna left 4 dead igjen ved hjelp av oppgavebehandling, så kom lyden på spillet opp, men ikke bildet. Bildet var fremdeles på oppgavebehandlingen (og skrivebordet uten oppgavelinjen). Så restarta jeg (på vanlig måte) og nå er det altså ingen oppgavelinje! Noen som kan hjelpe meg litt her? Har XP 64 bit btw.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kommer den opp igjen om du trykker CTRL+ALT+DEL for å få opp task manager, trykker 'Fil' - 'Ny Oppgave' - skriver inn explorer og trykker enter? Lenke til kommentar
suzukitsx Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Kommer den opp igjen om du trykker CTRL+ALT+DEL for å få opp task manager, trykker 'Fil' - 'Ny Oppgave' - skriver inn explorer og trykker enter? Nei, explorer prosessen ligger der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå