h-e-i Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Guttungen har PS2 og spiller ikke mye men når han spiller går det 99,9% i NFS spillene. Jeg lurte på om det finnes andre spill i samme sjanger/type som NFS som kan være aktuell som en liten jule gave?? Kan desverre litt for lite om dette så derfor søker jeg litt hjelp Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du nevner ikke hvor gammel sønnen din er men du kjenner jo sønnen din best så hva med og ta en titt Hær? Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Grand turismo (3 og 4)!! Dette er vel det ultimate bilspill for PS2. Mange mener Grand turisom er det ultimate bilspill generelt, men det er en annen diskusjon Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Yes. Enig med han over meg. Har brukt maaange timer på Grand Turismo ja Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 burnout paradise er et must for bil-spill entusiaster Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Pure er et jækla gøy firehjuling spill... Er jo fortsatt innen racing sjangeren, men her er det firehjuling, og mye triksing og store hopp osv Lenke til kommentar
h-e-i Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Takk for alle svarene jeg har fått her og skal se litt nærmere på alle spillene. Guttevalpen ble 10 år for en mnd siden men er ikke av den som spiller mest, men har desverre falt av spillkarusellen etter han største har fylt 18. Så takk for all hjelp og er det noen andre som har noen tips så kom gjerne med de Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 tviler litt på at han liker grand turismo viss han liker nfs spillene. når jeg var på samme alderen spillte jeg mye nfs, og da syntes jeg at grand turismo var kjedelig i forhold. bilene gikk for sent osv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bilene går ikke for sent, er nok bare vi som ikke kan gi full gass om du skal klare svingen. Arcade vs Simulator. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det heter Gran Turismo, ikke Grand Turismo. Kan også legge til at hverken Burnout Paradise eller Pure finnes på PS2. Et av de tidligere Burnout spillene høres det ut som kan passe, jeg likte selv Burnout 2 og Burnout Revenge. Et av de nyere NFS-spillene som finnes på PS2 kan jo kanskje være verdt å ta en titt på og, jeg er ikke sikker på hva det heter. Lenke til kommentar
h-e-i Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Takk nok en gang for mange gode svar her. Fant også ut at Burnout Paradise eller Pure finnes ikke finnes til PS2. Vi satt å så på en snutt fra Pure og han synes jo det så veldig gøy ut så kanskje en PS3 hadde vært tingen i tillegg Takk for all hjelp jeg har fått av dere alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 PS3 + Pure så blir det nok kos i heimen skal du se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå