rmon Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei, Lurer litt på IP PBX. Noen som har noe å si om denne softwaren? 3cx.no, pbxnsip.com, microsoft.com/responsepoint Lurte litt på å kjøre denne fra en dedicated Windows OS server fra LeaseWeb.com Er det noen DID providere som dere kan anbefale? Hva med xeloq.com el. didww.com? Spørsmålet mitt er jo om jeg skal bruke en IP PBX til VoIP Gateway som snakker med PSTN eller om jeg skal gå for en VoIP Provider (VoIP Proxy kalles det vel også) som snakker med PSTN La oss si at vi har PSTN som kommer inn på ISDN, siden 1x PRI er 23 kanaler og vi for eks. MÅ ha 32 kanaler så må vi til med 2x PRI (46 kanaler) Hva synes dere om SIP trunking istedenfor? Noen som har erfaring el. synspunkter? Lenke til kommentar
ATG Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva ble løsningen din her? Ser også etter DID leverandører Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har en løsning med DID-nummere i forskjellige land (DIDWW), med sip-trunk i Norge via Compartner og i utlandet via Sipgate. Fungerer veldig fint. Flott med mulighet til å viderekoble og beholde a-nummer osv (selvsagt ikke når samtale kommer inn gjennom DIDWW eller lignende. Kjører på en Asterisk 1.4 server (har aldri følt behov for å oppgradere til 1.6) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå