jaymz Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Noen som har erfaringer med denne? Link Jeg skal kjøpe meg ny tv som skal brukes til dvd og ps2/3. Jeg har også sett på panasonic sine 42" til rundt 8k. Sier ikke nei takk til en 50" (har plass). Sitter ca 3m fra skjermen. Noen meninger om hva jeg bør velge? Edit: topic + skrivefeil Endret 6. desember 2008 av jaymz Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Du får jo en stor tv med eldre teknologi som også er dårlig utstyrt så da hadde jeg heller gått ned på størelsen og kjøpt meg noe annet men du kan vel bare kikke på bildekvaliteten og se om du er fornøyd selv... Virker på meg som det bare er en HDMI på den skjermen og for meg ville det vært helt håpløst selv om man får kjøpt eksterne bokser for dette. Endret 7. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Du får jo en stor tv med eldre teknologi som også er dårlig utstyrt så da hadde jeg heller gått ned på størelsen og kjøpt meg noe annet men du kan vel bare kikke på bildekvaliteten og se om du er fornøyd selv... Virker på meg som det bare er en HDMI på den skjermen og for meg ville det vært helt håpløst selv om man får kjøpt eksterne bokser for dette. Tven jeg har mest lyst på er denne: panasonic px80 Men det nærmer seg jul, og vil ha tv til da. Er usikker på hvilken måte tv`n kommer på fra Amentio. Ser på nettsidene deres at de benytter posten. Vil det si at pakken hentes på postkontoret, eller kjører de den helt hjem? Har prøvd å komme i kontakt med dem, uten å lykkes. En annen ting jeg lurer på er fraktpris. Sjekket på komplett, og der skal de ha nesten 2k for å frakte en plasmaskjerm. Når jeg lagen en handlekurv fra Amentio ble det ca 500.- Stemmer dette med deres erfaringer? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 500,- i frakt er ganske normalt og da er det Tollpost som leverer på dør hjemme hos deg.. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Ringer de før de kommer på døra? Leverer de pakken på postkontoret dersom jeg ikke er hjemme? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ringer de før de kommer på døra? Leverer de pakken på postkontoret dersom jeg ikke er hjemme? Du må ta kontakt med Tollpost å avtale levering evt hjemme eller på jobb og nei de leverer ikke på postkontoret da de må ha fysisk bekrefting på levering.. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Ringer de før de kommer på døra? Leverer de pakken på postkontoret dersom jeg ikke er hjemme? Du må ta kontakt med Tollpost å avtale levering evt hjemme eller på jobb og nei de leverer ikke på postkontoret da de må ha fysisk bekrefting på levering.. Da er tv bestilt på Amentio. Det ble en Panasonic 42" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå