fredderen Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ønsker kritikk på dette bildet... Endret 6. desember 2008 av fredderen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Det var en stilfull komposisjon synes jeg RandiA Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Det var en stilfull komposisjon synes jeg RandiA Tusen takk Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg syns det blir litt for mye av det gode med lyktene, prøv å demp dem litt, det stjeler oppmerksomheten fra månen, som jeg synes var praktfull. Veldig bra bilde! Jeg syns det blir litt for mye av det gode med lyktene, prøv å demp dem litt, det stjeler oppmerksomheten fra månen, som jeg synes var praktfull. Veldig bra bilde! Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 som oyjern sier, demp brobelysningen. Personlig synes jeg broen blir litt klemt i bunn av bildet, jeg hadde værtfall foretrukket litt mer plass nederst. Ikke så alt for mye, bare litt pusterom Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Er dette bedre da? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg synes så absolutt den første er best jeg...den har balanse og harmoni, selv om "bunnlinjen" trekker mest oppmerksomhet, synes jeg ikke tyngden ligger her alene, månen gir en fin balanse i bildet.... RandiA Endret 7. desember 2008 av RandiA Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Falt hvis ikke i smak hos mange dette. Takk til dere 3 som kommenterte i alle fall. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Falt hvis ikke i smak hos mange dette. Takk til dere 3 som kommenterte i alle fall. Bildet er fint det ...var vel ikke så mye å kritisere da... RandiA Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Veldig fint og stilig bilde du har tatt her. Nr. 2 førstepost falt best i smak. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Takker for all kritikk Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Flott bilde, jeg også likte best nr 2 i førsteposten, helt greit at lyset er sann. Smak og behag. Fortell litt om hvilket kamera du har brukt, lukertid, ISO osv. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Flott bilde, jeg også likte best nr 2 i førsteposten, helt greit at lyset er sann. Smak og behag. Fortell litt om hvilket kamera du har brukt, lukertid, ISO osv. Kamerea: Canon Eos 400D Lukker: 20 sek. Blender: F/7.1 Brennvidde: 35 mm ISO: 400 Bildet er satt sammen av to bilder, ett med korrekt eksponering av månen og ett med korrekt eksponering av broen. Kan godt lage guide/tutorial om det er ønskelig Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Alltid kjekt med et par guider Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Alltid kjekt med et par guider Skal lage video guide Laster opp når det er gjort. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Stenges for opprydding.. Edit: åpnes igjen. Saklig kritikk bør gå foran persondiskusjoner. Endret 25. januar 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Er ikke denne månen klippet inn? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Jo, men det er da ganske åpenbart? En måne på en 30 seks eksponering vil være som solen er om dagen. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 En fin ide, men jeg synes det er croppet for mye i bunn. Diffraksjonsstjernene i brobelysningen er stilige . Francis Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Takk for konstruktiv kritikk. Skal tenke på det neste gang jeg cropper et bro-bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå