Gå til innhold

splinter cell eller Metal Gear

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan kan dun vite at det er :(  som du sa det så veltalende.... du har jo ikke prøvd d..... les alle mulige slag reviews.... mgs er best..... (MIN personlige mening)

Eg leste faktisk ein plass at det meste av spillet var film:

Ta en fire timer lang episode av en elendig såpeopera, men gjør kjærlighetsdramaene og intrigene enda mindre sannsynlige. Bland med en særdeles dårlig episode av McGyver, og stapp inn alle de råtne klisjéene du kan finne fra B-filmer og fjortistegneserier. Krydre med en ulidelig mengde orientalsk lykkekake-filosofi, og du har Metal Gear Solid 2. Originalen var et mesterstykke i snike-action og spillbarhet, og spilldelen av denne her er faktisk enda mer glimrende. Du tenker kanskje: «Glem storyen, og nyt spillet», men det er faktisk ikke mulig, ettersom de vakre, men akk så idiotiske film- og dialogsekvensene tar mange timer — de varer faktisk mye lengre enn selve spillingen! Resultatet er en svært langtekkelig og dypt frustrerende B-film med små glimt av nydelig spill. Skal du «spille» dette, så ta med deg noe av Tolstoj. Du rekker garantert å lese det ut mens våset går sin gang på skjermen. Skuffet, nå! :-?

Lenke til kommentar
herregud ass mann! jeg prøver bare hjelpe deg... JEG syntes MGS er best... hva en eller annen verpesjuk gaming-side redaktør syntes om det bryr meg ikke......

rolig rolig pust inn pust ut ........... eg skreiv no berre at eg hadde funne det på ei side ...... så så ikke gråt .... pust inn pust ut :lol:

Lenke til kommentar

skal dere ikke begynne å diskutere hva som er best av cola og pepsi da? det blir like saklig. har spilt begge spillene, og det er ikke greit å si hvem som er best. til slutt koker det ned til en smakssak.

(og før noen tar meg på ordet og begynner å diskutere brus; solo pasjonsfrukt er best! :D )

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...