Gå til innhold

splinter cell eller Metal Gear

Anbefalte innlegg

Hvilket spill bør eg kjøpe til ps2 av splinter cell og det nye Metal gear.

Eg har ikkje prøvd Metal Gear men har demoen til splinter cell og den likte eg veldig godt.

Er det noe som er betre på splinter cell en på metal gear ? eller omvent.

:-? :-? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe..... jeg syntes du burde prøve metal gear selv...jeg kan ikke gi annet enn mine meninger....men grafikken trenger du ikke bry deg om... selv om den er ganske bra på splinter cell så slår den ikke håret til Snake i metal gear solid.... og regndråpene... rett og slett alt....

Lenke til kommentar
hehe..... jeg syntes du burde prøve metal gear selv...jeg kan ikke gi annet enn mine meninger....men grafikken trenger du ikke bry deg om... selv om den er ganske bra på splinter cell så slår den ikke håret til Snake i metal gear solid.... og regndråpene... rett og slett alt....

Altså.. Grafikken i splinter cell er bedre enn mgs2.

/edit

Glemte at det var pc vi snakka om.. Trodde det var ps2 :/

Lenke til kommentar

grafikken i splinter cell er ganske bra seier du ......... da lurer eg felt på korleis den er i metal gear ........... då må det jo sjå ut som det er tatt ut fra ein film........ :o

Lenke til kommentar
neivel... FYI så har man kommet langt innenfor animasjon både i spill og på film her i verden.... Final Fantasy filmen ser jo ut som ekte.... bare spill d.... så slipper du å tvile... du vil bli frelst min sønn!

eg likte ik final fantasy men grafikken var topp der ......... desuten så er no meste parten av metal gear berre film, nesten ingen spilling har eg hørt..... Splinter cell er kommet for og bli .... eg har talt 8)

Lenke til kommentar

greit greit greit ............ men det var du som sa at splinter cell ik slo grafikken i metal gear, men berre so det e sakt splinter cell har den beste grafikken og kansje metal gear har den beste historia, men det blir nokk splinter cell som eg kjøper. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...