snikskytter Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei, jeg driver ofte med photoshop, men nå er jeg litt irritert. Når jeg lager personbilder eller lignende, så bruker jeg ofte stroke. da lager jeg en ny layer.. men nå går ikke det for det ikke er noe på den layeren fra før av... vet noen om det er en instilling jeg har vært borpå? Takker for alle svar;) Lenke til kommentar
peetah Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vanskelig å forstå hva du mener... høres ut til at du har valgt feil lag, men er det mulig å få se mer visuelt hva du mener?... Lenke til kommentar
snikskytter Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Her er bildet Endret 6. desember 2008 av snikskytter Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Prøv å merk alt (Ctrl + A) før du vel Edit --> Stroke. Lenke til kommentar
snikskytter Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hehe... sånn var det ja:P glemte det jeg.. lol takker for alle svar:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå