Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør man når en jente er hjemme hos deg? Gutt 15

Gjest Guest_Aleksander_*

Anbefalte innlegg

Alle nemner jo film, men film er jo så det mest usosiale av alt. Eg kan godt skjønne at folk trur det er bankers, eg har sjølv gått i den fella. På den andre sida kan det hevdast at filmen berre eit påskudd for å sitte tett saman- noko som kan leie til kos (og det ultimate: knullings!) Eg ser den liksom.

Men i alderen til TS, kor knullings kanskje ikkje er høgaktuelt for jenta, er det kanskje best å gjera noko som begge kan delta i utan at det involverer tissefantar og blod på lakenet. Eg såg muffinsbaking lengre oppi tråden, bra forslag! Buzz og singstar er jo også fett. For all del, gjer noko som får jenta til å le og føle seg trygg med deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, ser for meg han går helt berserk å ødelegger ting i huset. Denger henne i komoder og blomsterpotter. :tease:
Kanskje jeg skal legge til "ikke vær for hardhendt"

Skru av lyset og lek "hvem i hvem?".
Haha, måtte le litt

Alle nemner jo film, men film er jo så det mest usosiale av alt. Eg kan godt skjønne at folk trur det er bankers, eg har sjølv gått i den fella. På den andre sida kan det hevdast at filmen berre eit påskudd for å sitte tett saman- noko som kan leie til kos (og det ultimate: knullings!) Eg ser den liksom.

Men i alderen til TS, kor knullings kanskje ikkje er høgaktuelt for jenta, er det kanskje best å gjera noko som begge kan delta i utan at det involverer tissefantar og blod på lakenet. Eg såg muffinsbaking lengre oppi tråden, bra forslag! Buzz og singstar er jo også fett. For all del, gjer noko som får jenta til å le og føle seg trygg med deg.

Film er asosialt ja, og bør bare brukes til å få kroppskontakt, evnt sex. Knullings er mer aktuelt for 15år gamle jenter enn 15år gamle gutter (ifølge statistikker *host*) Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Det er vel ikkje nemnt noko om tissefantar i fleirtal? I fylgje statistikkane er det meir aktuelt med knullings for jenta enn for guten no.

Lenke til kommentar

Film tror jeg ikke passer på første date.. Gjør noe sammen, som f.eks lage muffins. Film tror jeg blir mer kjæresteting som blåbær sier. Jeg ville aldri klart å sett en film hjemme med dama uten at det ville ført til noe annet liksom. Gjør noe hyggelig sammen der dere får tid til å snakke snakke og le sammen :)

Lenke til kommentar

Mange tvilsomme svar her.

Her er mitt tips:

Når hun kommer in døren er noe av det viktigste hvis dette er første gangen.

Si hei, snu deg gå litt lengre inn og still henne ett interessant spørsmål mens hun tar av seg yttertøyet. Spørsmålet kan fexs være "haha, hørte du at andy var med i det tv-programmet om dagen, hvor sykt er ikke det" Sørg også for å få med en berøring før dere kommer til tven, ikke noe drastisk, bare pass på at du er nær henne. (fexs: stopp og vent på henne, når hun kommer på siden av deg dytter du deg litt inntil henne, ikke så mye at det virker unaturlig, men akkurat sånn at hun skjønte at du ville være nær henne"

Da er du i gang snakk om dette spørsmålet mens dere går til tven.

Fyr opp en film, og sett volumet ganske høyt på, ikke så høyt at dere ikke kan snakke, men så høyt at det ikke oppstår pinlige stillheter (begge følger med).

Snakk med henne så mye du klarer, men snakk om helt vanlige ting, ikke vis for stor interesse for henne.

Når filmen er på et rolig sted, se på henne vent til hun snur seg og ser på deg og kyss henne. Hvis du har sett på henne i 10 min uten at hun snur seg trenger du mer hjelp enn dette for å få henne..

Lenke til kommentar

Her er mitt tips:

Si hei, snu deg gå litt lengre inn og still henne ett interessant spørsmål mens hun tar av seg yttertøyet. Spørsmålet kan fexs være "haha, hørte du at andy var med i det tv-programmet om dagen, hvor sykt er ikke det" Sørg også for å få med en berøring før dere kommer til tven, ikke noe drastisk, bare pass på at du er nær henne. (fexs: stopp og vent på henne, når hun kommer på siden av deg dytter du deg litt inntil henne, ikke så mye at det virker unaturlig, men akkurat sånn at hun skjønte at du ville være nær henne"

Da er du i gang snakk om dette spørsmålet mens dere går til tven.

Fyr opp en film, og sett volumet ganske høyt på, ikke så høyt at dere ikke kan snakke, men så høyt at det ikke oppstår pinlige stillheter (begge følger med).

Snakk med henne så mye du klarer, men snakk om helt vanlige ting, ikke vis for stor interesse for henne.

Når filmen er på et rolig sted, se på henne vent til hun snur seg og ser på deg og kyss henne. Hvis du har sett på henne i 10 min uten at hun snur seg trenger du mer hjelp enn dette for å få henne..

rawr.. :p

Jeg hadde fått totalt noia om noen satt å så på meg på den måten.

Lenke til kommentar

Ditt er det aller mest tvilsomme..

Her er mitt tips:

Si hei, snu deg gå litt lengre inn og still henne ett interessant spørsmål mens hun tar av seg yttertøyet. Spørsmålet kan fexs være "haha, hørte du at andy var med i det tv-programmet om dagen, hvor sykt er ikke det"

Dette er på ingen måte eit interessant spørsmål. Forundrar meg ikkje om jenta hadde snudd i døra av mindre enn det der.

Ok, så ein skal ikkje vise stor interesse for henne, men likevel sitte og stirre på ho til ho snur seg- og dermed kysse ho? KLEINT!

:dontgetit: MEGET risikabel framgangsmåte det der. Ser ikkje vekk i frå at jenta hadde blitt litt skremt av slik oppførsel.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
"Dytt henne på ting, lekeslåss, knips henne på haka og nesa"

Haha, ser for meg han går helt berserk å ødelegger ting i huset. Denger henne i komoder og blomsterpotter. :tease:

Ser for meg at han dytter henne ned trappa elns :S

Du og meg, semivec. Du og meg. Sadister. XD

Lenke til kommentar

Jeg la merke til det samme, haha. Jeg er i samme aldersgruppe som trådstarter, og det er faktisk ganske uaktuelt å ha sex (pga jenten).

Det med at dere sier at det faktisk er mer aktuelt for jenter enn gutter, det skjønner jeg ikke. Det som gjør det unøyaktig, er at gutter i denne alderen vil ha sex, og de går som regel da etter YNGRE jenter eller på egen alder da. No can do. Gutter som er litt eldre, 17 år f.eks. kan gå etter 15-16 årige jenter, altså har jentene likevel sex i denne alderen, men guttene på samme alderstrinn kommer ikke med, pga det er eldre gutter som får potten.

Making any sense? Slik jeg ser det har i alle fall jeg en større lyst på sex enn jentene...

Lenke til kommentar

Fordi statistikker sier at debutalderen for jenter er 16 år og debutalderen for gutter er 17 år. At gutter er mer sexlystne er en myte. For 200 år siden var det motsatt. Da mente samfunnet at kvinner var syndige skapninger som bare tenkte på hor. Det er også en myte at jenter er mer utsatt for sexpress enn gutter.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det å bake var en veldig god ide! Så kan dere spise det mens dere ser på en romantisk film og her kan dere småkose litt, nå vet ikke jeg hva slags type jenta er, men jeg anbefaler deg å holde deg unna bilspill og spill som er basert på dreping :)

Etter filmen kan du diskutere den med henne (ikke damene i den) og når hun skal dra kan du gi henne et kyss på kinnet. Ikke gå for langt ved mindre hun vil ;)

Endret av aneg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...