Gjest Guest_Aleksander_* Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei jeg er en gutt på 15 år og bare lurer på noe simple stuff. Jeg har invitert en jente jeg liker ganske godt hjem til meg og hun sier at hun liker meg også. Men er redd for at det skal bli kjedelig sånn at vi liksom bare sitter ved siden av hverandre og ikke sier noe. Bare lurte på om noen har noe tips på om hva man skal gjøre liksom. Har lyst til å prate med hun og få hun til å le og sånt, men har null aning hva vi kan prate om. Takk Lenke til kommentar
CuriousPencilSharpener Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva med å spille et brettspill? Eller å lage muffins? Eller playstation/xbox/whatever? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ai ai ai, et meget vanlig problem. Jeg er like gammel som deg, min venn. Synes du bør tenke over noe dere begge har til felles og kan snakke om/diskutere/le av. Jeg inviterte eksen min bort en gang, som venner, vi fant tonen egentlig ganske raskt, endte opp bra^^ Da satt vi på inside.no elns, og leste artikler om sex og lignende, som interesserer begge. Om dere begge er into et eller annet, eller har noe særegent til felles altså, så ville jeg snakket om dette. Tror det beste for å unngå pinlig stillhet er å smile og være trygg, ikke virk sjenert og ikke vær stille, da vil hun bli det også (muligens). Smil og vær glad, gi henne et inntrykk av at hun kan si hva hun vil, og du aksepterer det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kle av henne og begynn med å ha sex. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aleksander_* Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ai ai ai, et meget vanlig problem. Jeg er like gammel som deg, min venn. Synes du bør tenke over noe dere begge har til felles og kan snakke om/diskutere/le av. Jeg inviterte eksen min bort en gang, som venner, vi fant tonen egentlig ganske raskt, endte opp bra^^ Da satt vi på inside.no elns, og leste artikler om sex og lignende, som interesserer begge. Om dere begge er into et eller annet, eller har noe særegent til felles altså, så ville jeg snakket om dette. Tror det beste for å unngå pinlig stillhet er å smile og være trygg, ikke virk sjenert og ikke vær stille, da vil hun bli det også (muligens). Smil og vær glad, gi henne et inntrykk av at hun kan si hva hun vil, og du aksepterer det. Wow, tusen takk hjalp egentlig en del det du sa.. Begynte å tenke på hva hun liker og rett og slett kan jeg sikkert oppnå å finne "tonen" med henne Lenke til kommentar
millvill Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Se film, eller spill playstation Bilspill pleier alle å like. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Server henne noe mat. Alle liker mat. Eller alk.. uh.. noe godt å drikke. Se en film eller hør på musikk. Det er jo allerede klart at dere liker hverandre. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ta på hun fra starten av mann, altså, ikke klå, men klem hun når hun kommer, led hun rundt, stryk litt på hun når det passer seg Ta tak i hendene hennes når hun gestikulerer og bare hold dem osv, angående hva dere kan gjøre så trenger dere ikke noe mer enn litt musikk og snakking, kanskje noe å gjøre sammen, da også helst noe hvor du får tatt litt på hun, ert hun en del og gjør hun forvirret. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ta på hun fra starten av mann, altså, ikke klå, men klem hun når hun kommer, led hun rundt, stryk litt på hun når det passer seg Ta tak i hendene hennes når hun gestikulerer og bare hold dem osv, angående hva dere kan gjøre så trenger dere ikke noe mer enn litt musikk og snakking, kanskje noe å gjøre sammen, da også helst noe hvor du får tatt litt på hun, ert hun en del og gjør hun forvirret. Flørt som faen (nei ingen klisjeer, bare fysisk tulleflørting), før henne rundt, dytt henne på ting, lekeslåss, knips henne på haka og nesa, vær avslappet og ikke minst smil når du gjør det. Etter det foreslår du film på senga, evnt sofaen om du ikke har seng og tv i nærheten. Legg dere og se på film og ligg og kos. Vil du pule ho så bygg opp kosen og kyss henne litt på halsen, klor og tafs. Så ordner det seg Endret 9. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
leech Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Støttes. Trådstarter, har du Guitar Hero? Mekk noe digg food, og Guitar Hero. Funker fett! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Eventuelt berre fortel at du er litt usikker. Det hadde eg gjort. Endret 9. desember 2008 av steffenz Lenke til kommentar
vcx Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ta på hun fra starten av mann, altså, ikke klå, men klem hun når hun kommer, led hun rundt, stryk litt på hun når det passer seg Ta tak i hendene hennes når hun gestikulerer og bare hold dem osv, angående hva dere kan gjøre så trenger dere ikke noe mer enn litt musikk og snakking, kanskje noe å gjøre sammen, da også helst noe hvor du får tatt litt på hun, ert hun en del og gjør hun forvirret. Enig i en del der. En bra start så går alt av seg selv, virker litt dumt hvis du har planlagt hele kvelden til punkt og prikke også. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Eventuelt berre fortel at du er litt usikker. Det hadde eg gjort. Auda, vise usikkerhet er turn-off. Drar du damer med det der, kan du nok bli en casanova etter noen gode råd om hva man bør og ikke bør si til kvinnfolk Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ehm, siden dere bare er 15år, ville jeg nok sett en film. Og kanskje servert noe godt og spise, taco kanskje? Eller visst du har muligheter for kanskje å bestille pizza, kanskje peppes filmdeal? Bare noen tips. Lykke til Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 putekrig og dere må kle av dere et klesplagg for hver gang dere sier "AU!" Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 "Dytt henne på ting, lekeslåss, knips henne på haka og nesa" Haha, ser for meg han går helt berserk å ødelegger ting i huset. Denger henne i komoder og blomsterpotter. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skru av lyset og lek "hvem i hvem?". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sett på en film. Under filmen beveger du deg nærmere og nærmere jenta.. Prat og kos dere. Lenke til kommentar
somebody Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bare ta det som det kommer, det funket for meg, og funker sikkert i dette tilfelle også. Hvis hun er keen på deg så vil jo hun gjøre alt hun også kan for at det skal bli en flott kveld/dag/natt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lag pepperkakehus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå