Gå til innhold

8800 GTX i SLI. Svart skjerm i ca fem sekunder....

Are Gjerde

Anbefalte innlegg

Jeg opplever for tiden et merkelig fenomen når jeg spiller World of Warcraft. Skjermen min går plutselig i svart, som om jeg røsker ut signalkabelen, for så å komme tilbake fem sekunder etterpå. Utrolig irriterende. Jeg har funnet liknende feilbeskrivelser på noen forum, men ikke helt det samme. World of Warcraft er det eneste spillet jeg bruker, så jeg er jo ikke sikker på om det er skjermkort eller spillet.. Eller kanskje skjermen. Jeg kjører 1900x1200 pixel, men problemet er der om jeg kjører på lavere instillinger også...

Mitt oppsett:

Power: Corsair 750W SLI Ready PSU

Hovedkort: Asus P5N-D (NF750i) SLI Motherboard

Prosessor: Intel Core 2 Duo E8500 CPU

Minne: 2 x 2GB Kingston PC6400 800Mhz DDR2

Skjermkort: 2 x 768MB nVidia 8800GTX PCI-Express Graphics Card

Skjerm: ACER AL2416W

Håper noen kan hjelpe. Dette er til å bli sprø av. Installerte ny driver i går uten at det hjalp noe. For de som er kjent med World of Warcraft... Skjer hver gang jeg er spøkelse...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff. Jeg tror nok det er skjermen som er problemet nå. Skjer kun når den er varm. Må være en overfølsom sensor eller noe. Feilen kommer ikke så ofte om jeg har vinduet ved siden av maskinen oppe. Men da får jeg problemer til sommeren. Jeg blir sikkert nødt til å sende onskapen tilbake der jeg kjøpte den, men det blir komplisert. Har ikke originalpakke. Jeg bor på campus i England så det er ikke så mye plass her...

Ingen som har vært borti overopphetede skjermer før? Har skrevet til ACER, men ikke svar enda... uff..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...