Gå til innhold

Jaja, så får vi se hva jeg kan da...


TSP

Anbefalte innlegg

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Jeg quoter alt og svarer på ingenting av det. Muahahahaha!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

STATSMINISTEREN OG DE ØVRIGE STATSRAADETS MEDLEMMER SAMT STATSSEKRETÆRENE KUNNE, UDEN FOREGAAENDE DOM, AFSKEDIGES AF KONGEN, EFTERAT HAN DEROM HAR HØRT STATSRAADETS BETÆNKNING. DET SAMME GJÆLDER FOR DE EMBEDSMÆND, SOM ERE ANSATTE VED STATSRAADETS KONTORER ELLER VED DIPLOMATIET ELLER KONSULATVÆSENET, CIVILE OG GEISTLIGE OVERØVRIGHEDS-PERSONER, REGIMENTERS OG ANDRE MILITÆRE KORPSERS CHEFER, KOMMANDANTER I FÆSTNINGER OG HØISTBEFALENDE PAA KRIGSSKIBE. HVORVIDT PENSION BØR TILSTAAES DE SAALEDES AFSKEDIGEDE EMBEDSMÆND, AFGJØRES AF DET NÆSTE STORTHING. IMIDLERTID NYDE DE TO TREDIEDELE AF DERES FORHEN HAVTE GAGE.

 

ANDRE EMBEDSMÆND KUNNE IKKUN SUSPENDERES AF KONGEN, OG SKULLE DA STRAX TILTALES FOR DOMSTOLENE, MEN DE MAA EI, UDEN EFTER DOM, AFSÆTTES, EI HELLER, MOD DERES VILJE, FORFLYTTES.

 

ALLE EMBEDSMÆND KUNNE, UDEN FOREGAAENDE DOM, AFSKEDIGES, NAAR DE HAVE NAAET EN VED LOV FASTSAT ALDERSGRÆNSE. DET KAN BESTEMMES VED LOV AT VISSE EMBEDSMÆND, DER EI ERE DOMMERE KUNNE UDNÆVNES PAA AAREMAAL!!!

Endret av Jethrotulling
Endret til size 1 fordi teksten var plagsom :)
Lenke til kommentar

Retningslinjene sier ingenting om dobbelposting direkte, men det gjør Nettiketten:

Hva er "Spam"?

(...)

 

Spam er også innlegg kun bestående av en enkel smily eller typiske dobbeltposter. Dobbelposter oppstår når forumet av en eller annen grunn reagerer tregt og ikke vil føre brukeren til siden hvor innlegget hans ligger, så derfor trykker han på "Skriv innlegget mitt"-knappen en gang til. På denne måten oppstår det to like poster. Spam generelt vil bli slettet fra forumet hvis oppdaget og du vil som regel få beskjed om at spam laget av deg har blitt slettet, enten i form av en PM eller en beskjed fra moderatoren i tråden. Forvent derimot ikke at du alltid vil få beskjed, da dette er et stort problem på forumet og det er mye arbeid å sende slike private meldinger med all nødvendig informasjon.

 

Retningslinje 10 tar for seg "Spam"

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

 

Jeg straffer deg ved å slå sammen innleggene dine! :devil:

Lenke til kommentar

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Lenke til kommentar

Nå skal jeg prøve å ikke bryte noen retningslinjer, for første gang :)

 

Ta meg i øret, TSP. Du er smart.

 

Kong Harald V burde beholde eneveldene makt i Norge og regjeringen burde beholdes. Det norske flagg burde forbli som det er, samene, de homofile og alle med innvandrerbakgrunn burde gjøre som de vil på 17. mai og hasj burde bli gjort ulovlig mens alkohol burde gjøres lovlig. Jeg liker tatere.

 

www.tullshop.no er den dårligste nettbutikken for å handle tull!

 

A pirate hat inneholder masse ting

 

Jeg har en n95 8GB på rommet mitt, jeg stirrer på den.

 

Jeg er enig i denne modereringen, den var smart!

 

airline.jpg

 

Forøvrig bumper jeg ikke denne tråden.

Endret av TSP
Setningene i innlegget til Fargoth er endret av en korrupt moderator
Lenke til kommentar
Tror nok at det er flere retningslinjer å bryte i en post enn det du gjorde der, men uansett;

 

Godt forsøk! :)

 

 

Jeg stemmer for permban.

Jeg synes også at det det er lettest å finne nedlastbar musikk på limkabel. Det kan lastes ned HER. Jeg synes platebransjen er en kule folk, som kan gå og henge mer sammen med andre, og derfor laster jeg ned lovlig.

 

Jeg hjelper dere gjerne med å kjøpe filmer, spill og musikk i butikken. Kontakt meg på mail: stor_gul_furu[krøllalfa]live.no, så kan vi bli enige om hvor vi skal møtes.

 

Fargoth er slem :wow:

 

Dette er én av mine 2 brukerkontoer, hvorav den ene tilhører min bror, så dere kan eventuelt sende PM til begge.

Endret av TSP
Setningene i innlegget er endret av korrupt mod
Lenke til kommentar
Da jeg ikke orker å trykke på rediger-knappen tar jeg heller å lager ett nytt innlegg. Jeg gidder heller ikke å sende det på PM, da det er bedre å gå litt off-topic.

 

Jeg så at du hadde fjernet bloggen til noen andre her. Gidder du å gjøre det på meg og?

 

Takk :)

Jepp. Videre ønsker om dette skal taes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1040920&hl= eller på PM. Men det er gjort på deg.

 

 

TSP, din luring. Nå ble innlegget mitt mye flottere. Alle setningene falt liksom inn i konteksten. :thumbup:

 

Skulle ønske jeg var slik en kløpper som deg. :blush:

Hvem er det som ikke vil være det da? :love:

 

 

Jeg stenger forresten tråden, har fått testet det jeg ønsket ;) Hyggelig så lenge det varte.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...