TSP Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Skal me sjå. Vi starter med noe helt basic. Dette er et personangrep! SLETT MEG! Gah, Ueland har lagt inn sperre for dobbelposting, vi prøver igjen Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Kan noen stenge denne tråden?! Dette går jo lukt åt skogen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) TSP DIN KRONIDIOT! MORA DI LUKTER GAMMEL FYLL OG RØDSPRIT! (PS: bare tuller egentlig men du måtte j ha noe å slette for at posten skule funke) --- TSP var her Endret 6. desember 2008 av TSP Jeg var her Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Denne tråden stenges umiddelbart etter forespørsel fra brukeren Jethrotulling, men vil nesten umiddelbart åpnes igjen Jeg har og slettet et innlegg fra brukeren L4r5 og han er ikke blitt gitt en advarselsøkning Endret 6. desember 2008 av TSP Jeg liker å endre ting - derfor Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Innlegget til L4r5 har blitt gjenopprettet siden han har vært snill gutt de siste 45 minuttene Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er ikke fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Endret 7. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg reagerer! :O REAKSJON REAKSJON! :!: Bruker denne tråden til å kopiere emoer ^^ Endret 7. desember 2008 av dePt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Hahahaha, fantastisk tråd. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Ingen innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert, fordi det ikke finnes noen. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Endret 7. desember 2008 av TSP Gjorde meldingen mer relevant Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) TSP er nok nettopp blitt moderator og vil derfor teste litt av rettane sine retter no eit personleg angrep mot TSP og ber om ikkje p bli bannlyst frå diskusjon.no Endret 7. desember 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hold deg til emnet da! Ontopic! kanskje vi kan få en "vi leker med moderatorne"-tråd på lekeplassen? Reaksjoner på moderering og slikt? De har ikke noe bedre å gjøre uansett Edit: Tosha00007 redigerte posten sin slik at den traff topic. Om alle kunne være som han takk dePt, det varmer og derfor vel eg å gå off topic.... vil spreia litt juleglede på ein slik kald og sur desemberdag... DEILIG ER JORDEN Deilig er jorden, prektig er Guds himmel, skjønn er sjelenes pilgrimsgang. Gjennom de fagre riker på jorden går vi til paradis med sang. Tider skal komme, tider skal henrulle, slekt skal følge slekters gang. Aldri forstummer tonen fra himlen i sjelens glade pilgrimssang. Englene sang den, først for markens hyrder; skjønt fra sjel til sjel det lød. Fred over jorden, menneske fryd deg. Oss er en evig Frelser født ! Syng med og ei riktig god jul til alle Endret 7. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg klarte med vilje å flette to innlegg. Det var ikke meningen å gjøre om til en gjestepost, det skjedde etter at jeg gikk tilbake for å prøve å velge å flette innlegget på nytt - slik at DePt ville stått som eier i stedet. Beklager ikke ulempene dette har ført med seg. Mvh TSP Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Det var ufattelig dårlig gjort! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Skjønner ikke mye av denne tråden jeg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Sperren for dobbelposting ... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) ... kan enkelt omgås. Endret 7. desember 2008 av Skagen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 You are so awesome! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Den var litt drøy Skagen! *Henter Ueland* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg