RasmusThe1 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei hei. Jeg har bestemt meg for å selge min PS3, ettersom jeg nesten aldri bruker den. PS3'en ble kjøpt rundt januar-februar og kostet da 4000kr. Jeg kjøpte også med forsikring på 3 år ved Elkjøp. Har ingen kvittering på forsikringen, ettersom jeg kjøpte på nettet, er ikke helt sikker på hvordan det foregår. Det jeg lurer på er hvor mye jeg kan få for min PS3. Den selges som sagt med forsikring og har 40GB harddisk. Den selges med 1 kontroll, + adapter til PS2 kontroll, sånn at man kan bruke en Playstation eller PS2 kontroll på den. Selges med tre spill; 1) Grand Theft Auto 4 2) Devil May Cry 4 3) Burnout paradise Mvh, Henrik Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ville ikke gitt en krone mere enn 2000 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg ville gitt minst 2700 fordi PS3 er den beste maskinen Men jeg har jo PS3 så... Men trodde du skal få ihvertfall 3100kr for den mener jeg Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 med forsikringen (som jeg forøvrig ikke kan fatte at du lot deg lure til å kjøppe) og de spillene bør du jo kunne få rundt 3000 for den.. Kvitteringen kan du forresten hente ut ved å logge inn på elkjøp sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 med forsikringen (som jeg forøvrig ikke kan fatte at du lot deg lure til å kjøppe) og de spillene bør du jo kunne få rundt 3000 for den.. Kvitteringen kan du forresten hente ut ved å logge inn på elkjøp sine hjemmesider. Hva mener du er dumt med forsikring? Jeg har det ikke selv på min PS3, da.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 jeg mener på samme måte som forbrukerrådet osv at forsikringene elkjøp/expert osv selger er svindel fra ende til annen.. hvorfor? Fordi: Om maskinen klikker er du dekket av reklamasjon.. Det eneste den forsikringen dekker er om ps3en fysisk blir knust/ødelagt med et uhell, feks om den detter i gulvet, noen faller på den osv.. Sjansen for at dette skjer er minimal, og skulle det skje tåler ps3en en skikkelig støyt før den tar kvelden. Også er forsikringen latterlig dyr, 600kroner for å forsikre 1 produkt i 3 år, med en vanlig ulykkeforsikring for hjemmet betaler du under 2000kroner i året og da dekker det ALT du har av innbo.. En skal være rimelig lettlurt for å gå på det greiene der, evt har en planer om å knuse produktet før forsikringen går ut, men dette er jo forsikringssvindel Lenke til kommentar
Hsd Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Og hvis du har innboforsikring, som de fleste har, så er du dekket selv om PS3 skulle gå i gulvet ved et uhell. Så forsikringen fra de store kjedene er svindel. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ble også spurt om forsikring når jeg kjøpte min PS3, takket nei ganske fort. Men uansett, jeg ville ikke gitt mer en 2500-3000,- Og ja, Toman85: La oss gi 4000 ekstra, bare fordi at du syntes at PS3 er best. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sånn forsikring er greit å ha på PSP eller DS da Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Er det fortsatt sånn at man får solgt sin PS3 60Gb (den første modellen som kom med PS2 bakoverkompabilitet osv..) for noen kroner? Har denne modellen, men har kjøpt meg en annen "blu-ray" spiller og spiller jo ikke på PS3'n. En håndkontroll, MGS4, GTA 4 og to BD-filmer, HDMI og komponentkabel. Er'e verdt 3-4 tusen tro? (Hvis ikke såpass eller mer tar jeg meg ikke bryderiet å selge alikevel da). Endret 7. desember 2008 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du får nok en del for 60GBern, pga bakoverkompatiblitet. Mange som ønsker seg det. Ikke 100% sikker, men kan nok få 5000 eller noe sånt? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hadde gitt maks 2000,-. Spørs hvor brukt den er osv. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror også du kan få rundt 3k for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå