Gå til innhold

Selge min PS3.

RasmusThe1

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg har bestemt meg for å selge min PS3, ettersom jeg nesten aldri bruker den.

PS3'en ble kjøpt rundt januar-februar og kostet da 4000kr. Jeg kjøpte også med forsikring på 3 år ved Elkjøp. Har ingen kvittering på forsikringen, ettersom jeg kjøpte på nettet, er ikke helt sikker på hvordan det foregår.

Det jeg lurer på er hvor mye jeg kan få for min PS3. Den selges som sagt med forsikring og har 40GB harddisk. Den selges med 1 kontroll, + adapter til PS2 kontroll, sånn at man kan bruke en Playstation eller PS2 kontroll på den. Selges med tre spill;

1) Grand Theft Auto 4

2) Devil May Cry 4

3) Burnout paradise

Mvh,

Henrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
med forsikringen (som jeg forøvrig ikke kan fatte at du lot deg lure til å kjøppe) og de spillene bør du jo kunne få rundt 3000 for den..

Kvitteringen kan du forresten hente ut ved å logge inn på elkjøp sine hjemmesider.

Hva mener du er dumt med forsikring? Jeg har det ikke selv på min PS3, da..

Lenke til kommentar

jeg mener på samme måte som forbrukerrådet osv at forsikringene elkjøp/expert osv selger er svindel fra ende til annen.. hvorfor?

Fordi:

Om maskinen klikker er du dekket av reklamasjon.. Det eneste den forsikringen dekker er om ps3en fysisk blir knust/ødelagt med et uhell, feks om den detter i gulvet, noen faller på den osv..

Sjansen for at dette skjer er minimal, og skulle det skje tåler ps3en en skikkelig støyt før den tar kvelden.

Også er forsikringen latterlig dyr, 600kroner for å forsikre 1 produkt i 3 år, med en vanlig ulykkeforsikring for hjemmet betaler du under 2000kroner i året og da dekker det ALT du har av innbo.. En skal være rimelig lettlurt for å gå på det greiene der, evt har en planer om å knuse produktet før forsikringen går ut, men dette er jo forsikringssvindel :p

Lenke til kommentar

Er det fortsatt sånn at man får solgt sin PS3 60Gb (den første modellen som kom med PS2 bakoverkompabilitet osv..) for noen kroner? Har denne modellen, men har kjøpt meg en annen "blu-ray" spiller ;) og spiller jo ikke på PS3'n. En håndkontroll, MGS4, GTA 4 og to BD-filmer, HDMI og komponentkabel. Er'e verdt 3-4 tusen tro? (Hvis ikke såpass eller mer tar jeg meg ikke bryderiet å selge alikevel da).

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...