henkeZ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei, Skal kjøpe ny smarttelefon. Har sett litt på HTC Touch Diamond og Nokia N82. - bør ha bra batteri(etter det jeg har hørt hat ikke HTC-en det) - god skjerm med høy oppløsning - WiFi og helst touch-screen, men jeg klarer meg uten. Noen tips? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 LG KC910 har alt det der, er ikke sikkert på batteriet, men den har 8mp kamera og koster bare 3600 på cdon.no Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sony Ericsson G900 er jeg foreløpig ganske fornøyd med. Bra kamera, kanon batteritid, wifi og touch. Skjermen er på 2,4" med 320*240 px oppløsning. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 LG KC910 har alt det der, er ikke sikkert på batteriet, men den har 8mp kamera og koster bare 3600 på cdon.no LG KC910 er ikke en såkalt "smarttelefon". Og dermed ekskludert... Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 kan noen definere smartphone her? er ikke det en telefon som kan jobbe md flere oppgaver samtidig eller er et en telefon som har "alt" ^^ Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 At den kjører et OS med muligheter, f.eks Windows Mobile/Symbian/linux. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 så iphone går ikke som noen smartphone nei Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 så iphone går ikke som noen smartphone nei Det er så vanskelig å få egen produserte programmer inn på den at det er ikke noen smartphone nei. "Smart phones differ from ordinary mobile phones in two fundamental ways: how they are built and what they can do." Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Smarttelefoner som kjører OS som windows, symbian og android (osv) har en tendens til å jobbe sakte og tregt. Har med at OS'et egentlig er for stor til de fleste telefoner (hvertfall windows). I tillegg har den prosesser som må oppdateres i bakgrunnen. Dette medfører at den må restartes ca annenhver dag på lik linje som en vanlig maskin. Jeg vil egntlig ikke anbefale en smarttelefon. De er som Windows: jobber tregt og renser endetarmer. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hvis du ikke vil ha touch screen så er Nokia E90, E71 og Blackberry Bold noe av det beste Blackberry bold er vel noe av det beste uansett Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Blackberry er vel noe av det dyreste også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå