Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Store problemer etter formatering, får ikke bootet

Anbefalte innlegg

Hei.

Formaterte C: tidligere i dag og innstallerte inn Vista på nytt. Etter formatering da jeg kom inn i Windows og skulle starte med de aktuelle driver installeringen fikk jeg voldsomme problemer da jeg lastet ned skjermkortdrivern fra nvidia.com f.eks. Windows fortalte meg at jeg ikke hadde gyldige driver sertifikater. Samme skjedde også generellt med alle .exe filer jeg lastet ned som f.eks Mozilla firefox. Dette endte med da jeg skulle kjøre Firefox at jeg måtte "Allow" den, etterpå fikk jeg det at det hadde oppstått en feil med installasjonen. Jeg har prøvd og kjøre den i Administrator, men funket heller dårlig.

Så jeg fant ut istedenfor og dvele noe mer ved probleme fant jeg frem den gamle XP cd'en min. Etter komplett formatering og kopiering av filene fra CD-romen til hardisken og skulle boote for å starte installasjonen frøys datan ved "Enter a key to contiune" bildet og plutselig ble det mange store pixler med forskjellige farger og tegn. Jeg prøvde også å reboote igjen uten CD'en i, men da står det bare en bindestrek oppe i venstrehjørne og blinker.

Jeg kjører begge WINXP 64bit og kjørte WINVista 64bit.

Når det gjelder systeminformasjonen min, kjører jeg følgende:

WD Raptor 10K RPM Systemdisk

2x WD 500 GB lagringsdisk

Asus Striker Extreme HK

4 GB Corsair Dominator RAM

Geforce 8800 GTX

Intel Core2Duo 2,67ghz

På forhånd stor takk!

Kenneth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...