Bruktbilen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Åja TSP var ikke allerede en brukermoderator, en nyhet for meg. Må vel starte å være mer oppmerksom på forumet.Så det var derfor du nominerte meg i Juleavatartråden! Ja, må få meg litt "street credz" hos moderatorene slik at jeg kan be de banne folk jeg ikke liker :| Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Æsja, han? Gratla, TSP. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Alltid trodd TSP var type brukermoderator eller noe? Jaja, da er det godt å se at du er det offisielt, da! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 About time, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 About bloody time. Took you long enough. Velkommen, TSP! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gratz! Var jo på tide, sånn som du har stått på for forumet.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 TSP Han jeg trodde var så gammel, men som var så ung på fotballen :!: Grattis, det er velfortjent! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Yes. Endelig. Grattis =) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 TSP? Var ikke det han lille gutten med pipestemme som ikke ville vokse? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Trodde du var Bruker moderator allerede jeg. Men uansett gratulerer PS: klarte ikke å treffe G'n på tastaturet når jeg skulle skrive gratulerer, ble mange h, f og t'er Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer, TSP. Dette tok virkelig tid . Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jaggu på tide! Grattis tsp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette har jeg ventet på lenge, gratulerer Preben! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer. Men det første han gjør er å rasere hele "testposter" delen av forumet! Hjelpes meg for et rot der er nå... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer, next step the white houseHvor han, med hjelp av sine uslåelige evner innen strategispill, skal ta over verden.Selvsagt. Gunfreak har ansvar for å sette i stand hæren min, han planlegger å klaregjøre 1500 ekstra soldater til neste år TSP Han jeg trodde var så gammel, men som var så ung på fotballen :!: Grattis, det er velfortjent! Jeg overrasker stadig. Av den grunn kommer jeg sikkert til å bli en såkalt "nazi-mod" TSP? Var ikke det han lille gutten med pipestemme som ikke ville vokse?Det første der har jeg ingen problem med å huske. Men usikker på om jeg har uttalt det andre. Trodde du var Bruker moderator allerede jeg. Men uansett gratulerer Kanskje jeg alltid har vært en undercover brukermoderator Gratulerer, TSP. Dette tok virkelig tid .Det tok 4 år, 2 måneder og 4 dager. Gratulerer. Men det første han gjør er å rasere hele "testposter" delen av forumet! Hjelpes meg for et rot der er nå... Jeg tror de fleste nyutnenvte moderatorer har gjort det Tusen takk for alle gratulasjoner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg