Tazic Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Muttern har dratt inn kjeksboxen, så kommer nok til å vandre rundt på tf2:) sry for svar men jeg forstod ikke den setningen noe særligt Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Collect all 10 o.O http://image.fpsbanana.com/ss/news/267.jpg trudde det bare var 9 stykk på TF2 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tazic: "Playdemo <demoname>" i console Og de har sakt at de holder på med en ny klasse i ett intervju med escapist magazine. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Muttern har dratt inn kjeksboxen, så kommer nok til å vandre rundt på tf2:) sry for svar men jeg forstod ikke den setningen noe særligt Får nesten ikke bruke xboxen mer, og kommer derfor til å spille endel tf2.. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Og de har sakt at de holder på med en ny klasse i ett intervju med escapist magazine. Hmm har en liten anelse hva neste klasse kan bli.. (kom på Deaht knight i fra wow når jeg skulle skrive dette ...) en som bruker laser våpen (det som jeg tror) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tviler. Er vel 90% sjangse for at det blir civilian. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tazic: "Playdemo <demoname>" i console Og de har sakt at de holder på med en ny klasse i ett intervju med escapist magazine. En annen måte er å skrive "demoui" i console eller trykke shift + f2 for å få opp demo playback vinduet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tviler. Er vel 90% sjangse for at det blir civilian. Civilian? Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ja, civilian aka VIP. En klasse fra TFC som ikke kan gjøre noe særlig, men som laget må beskytte. Endret 26. januar 2009 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, civilian aka VIP. En klasse fra TFC som ikke kan gjøre noe særlig, men som laget må beskytte. Som as_kart på cs? Gjøk som får utdelt en vanlig pistol med minimalt med ammo som skal fra A til B uten å dø? Det tviler jeg på blir suksess. Det ville uansett ikke være noen ny klasse, det ville være en ny spillestil. En klasse skal være balansert og kunne utføre en eller flere roller effektivt, og ha en fordel og ulempe ovenfor en eller flere andre klasser. Litt sent å angre på å ha vært på achivementservere nå ja . Kan nevne at jeg savner at en kunne booste engineers med den nålgunnern til medics. Det var jo så underholdene på klatrekart å komme seg på toppen som engineer . Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Alt tyder på at civilian vil komme i alle fall. Danske tooltips som ble leaket, russiske stemmer og annet. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Seriøst i dag er den kjedeligste dagen som går ann -.- er det noen her som jeg kan spille mot? har så grasat lyst å spille mot noen Her noen nye som jeg ikke har spilt mot fordi det er så kjedeligt å spille mot de samme og samme personene hele tida .. jaja her er ipen til serveren som jeg er på hele tida (nesten) ip = 81.19.209.142:27015 Navnet mitt er Tazic innpå viss du vil spille mot meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Tazic: "Playdemo <demoname>" i console Og de har sakt at de holder på med en ny klasse i ett intervju med escapist magazine. De har faktisk laget flere klasser=) Men de vil ha ut alle oppdateringer til klassene som er først. Skal se om jeg finner link=) Når jeg finner det intervijuet igjen så kommer det link=) http://wire.ggl.com/2009/01/21/tf2-gets-a-...game-mode-soon/ Endret 30. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tazic: "Playdemo <demoname>" i console Og de har sakt at de holder på med en ny klasse i ett intervju med escapist magazine. De har faktisk laget flere klasser=) Sto i den Valvebloggen eller hva det er:P Kan du gi link til siden viss du husker den fremdeles vil hjerne lese Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Siktet mitt på TF2 er bare en boks med rosa og svarte farger! Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Quote:Originally Posted by Misacorp That gives me the unavailable texture, purple and black squares. It reminds me of how much I love cubemaps :F In the console type this: cl_crosshair_file "" The double quotation marks set it back to default. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) ja nå har vel mange lest om den nye oppdateringa som skulle ha komt I GÅR!!! i følge www.teamfortress.com men hvor er den? ser ingen jeg??? Endret 11. februar 2009 av Tazic Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvor har de sagt at den skulle komme i går? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Scout updaten er snart her! Første våpen: http://www.teamfortress.com/scoutupdate/sandman.htm Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 HAHA, dødsbra :!: fulle servere med scouts som slår baller etter hverandre:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå