Quazer- Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Er det ikke meningen det skal komme blood sprites fra en cloaka spy når jeg skyter med full-automatic? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg får meget høy ping i både tf2 og bo2. Jeg har aldri noen problemer i andre spill eller ellers. Det er ingen problemer med verken internett eller pcen. Noen anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Noen som fortsatt spiller det? Begynner å bli kjedelig å spille det alene -.- Spiller mest som Heavy Steam ID; Woltox /eller/ Woltoxah Lenke til kommentar
Jorhe Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Jeg får meget høy ping i både tf2 og bo2. Jeg har aldri noen problemer i andre spill eller ellers. Det er ingen problemer med verken internett eller pcen. Noen anelse om hva det kan være? Du kobler deg mest sannsynelig til amerikanske servere eller andre servere som er langt ifra Norge. Prøv å finn servere som er nærmere norge, eks Sverige, tyskland osv. Pleier som regel å bare ha rondt 20-40 ping på disse. (servere kan sorteres etter ping) ^^ Endret 19. juni 2013 av Jorhe Lenke til kommentar
Jorhe Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg får meget høy ping i både tf2 og bo2. Jeg har aldri noen problemer i andre spill eller ellers. Det er ingen problemer med verken internett eller pcen. Noen anelse om hva det kan være? Silhuetten til en spy viser når han er usynlig dersom han blir skutt eller går borti en fiende. Med unntak av Dead ringer med denne aktivert vises ikke silhuetten uansett. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvordan vet jeg at en som bruker Dead Ringer er virkelig død? Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvordan vet jeg at en som bruker Dead Ringer er virkelig død? Effekten forsvinner vel når han dør, så liket vil være synlig. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Liket blir liggende, og man kan til og med bli gibbet selv om spyen lever videre. Man tar det egentlig bare på erfaring og sunn fornuft. Drepte du akkurat en Spy etter å ha gjort 20 skade er det ugler i mosen, lissom. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Kjøpte spillet i 2007 og har spilt Pyro 95% siden - dead ringer har aldri vært noe problem Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Du kobler deg mest sannsynelig til amerikanske servere eller andre servere som er langt ifra Norge. Prøv å finn servere som er nærmere norge, eks Sverige, tyskland osv. Pleier som regel å bare ha rondt 20-40 ping på disse. (servere kan sorteres etter ping) ^^ Det har ikke noe med dette å gjøre. Problemet ligger i routeren og jeg har ikke lov til å bytte den ut av min mor. Jeg får derfor ikke spilt online inntil jeg flytter ut om 2-3 år Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvordan vet jeg at en som bruker Dead Ringer er virkelig død? Det du kan gjøre er å slå på "hit sounds" inne på advanced options, usikker på hva det heter der. Hvis du dreper en med dead ringer da, så vil du kun høre en liten plingelyd dersom han faktisk blir truffet og dør, og ingen lyd dersom han slipper unna. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ok, jeg har fått noen tips her jeg skal være obs på når jeg treffer på en. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Jeg har tatt opp TF2 i sommer, og er hekta på nytt etter ca 2 års opphold!! Men er litt kjedelig å spille "alene", så folk må gjerne legge meg til: Pyngie Og ellers må jeg dele denne: http://www.youtube.com/watch?v=7RYeKYj4vEY 01.25 flirer jeg meg i hjel av hver gang Endret 25. juni 2013 av christinahk 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Wow, blir en massiv bump det her men... Etter å spilt utalige timer med "ikkesåerfarnetf2spillere" som ikke kan sammarbeide på Man vs Machine (co op) så tenkte jeg å slenge ut en post her. Har desverre blitt altformange timer bortkaster forhold til hva man har klart. steam ; Woltoxah aka Woltox (fat ironman bildet ;D ) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Noen som fortsatt spiller? Liker at Valve oppdaterer spillet men syns Spy classen har blitt for vanskelig de siste 2-3 åra! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Spiller litt TF2 i ny og ne, en time her og en time der, gjerne med standard våpen, er det none som kan gi en kjapp oppsummering av denne gun mettle-updaten? Hva er det egentlig man får? Noen oppdrag, som i gjen gir noen nye weapon-skins? AtW Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Hei. Er det noen som spiller dette? Er nysgjerrig på å laste det ned. Er det fortsatt i live ? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Hei. Er det noen som spiller dette? Er nysgjerrig på å laste det ned. Er det fortsatt i live ? Lastet det tilfeldigvis ned idag for første gang på mange år. Deilig å ta seg en runde med cp_orange for å lette på trykket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå