Artorp Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Team Fortress 2 kan nå pynte seg med co-op merket: http://www.youtube.com/watch?v=C4cfo0f88Ug http://www.teamfortress.com/mvm/ I disse tider føles det godt å ha egen server. Endret 17. august 2012 av Artorp 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Lasta ned det her idag for å prøve, men det er jo umulig å komme inn på noe co-op? Er det bare pga stor pågang nå tror eller er dette normalt? Prøvde å joine multiplayer men da fikk jeg bare beskjed om at det var ikke noen spill... En smule skuffa her Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Satte likesågodt opp min egen TF2 server i går. Ganske noob oppsett på den, men den funket. Og jeg kunne endelig prøve MvM på en stabil server (Sidenote: Gudbedre meg hvor dårlig dokumentasjon det er på å sette opp en slik ting) Du kan gå på multiplayer, finne servere med mvm kart.. Men husk et par ting.. 1. Robotene regnes som bots, og de treger da også server slot. Og telles som player. (Derfor 32 player slots på mvm kart) 2. Det er bare 6 faktiske spillere som kan være "in-game" samtidig. 3. Spectators vil holde slots, og dermed kan "stjele" slots bots'a egentlig skal ha. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 noen andre som sliter med å få logga inn? "scanning for steam games updates" stått slik i 10 timer nå. har restarta flere ganger. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Må jammen si at å øke vanskelighetsgraden virkelig øker utfordringen med å overleve bølgene med roboter. Har spillt en del MannUp-mode og der gjelder det ikke bare å være god på å sikte, men man må ha rett klassekomposisjon og samarbeide for å overleve. Det hente ofte at vi tapte fordi vi valgte å fokusere ned tanker mens giganter vandret forbi. Dersom en vennegjeng sitter med MvM og ønsker utfordring anbefaler jeg at dere øker vanskelighetsgraden (er mulig å stemme på det, stem på å bytte bane så vil man kunne stemme på vanskelighetsgrad), eller rett og slett prøve MannUp. Har dere ikke full lobby har man større sjanser for å møte på kompetente der, så vidt jeg har erfart, men igjen er det ærlig talt unødvendig å betale for å få låst opp de vanskeligere bølgene. Lenke til kommentar
Skillica Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg spiller TF2. Add meg på Steam Steam ID: Skillica Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Fremdeles folk som spiller dette? Dro det frem igår, knall gøy etter 3-4 års pause! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Broren min på 13 år har klokket snart 400 timer på TF2, og virker fortsatt å være ganske populært pga. F2P. Fikk litt lyst å dra det opp igjen egentlig, men samtidig føles det ikke ut som "gode gamle TF2" lenger Lenke til kommentar
Jorhe Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Er det ikke bra at det ikke er gode gamle tf2? og at de oppdaterer det med nye items heile tiden? xD ( utenom om gunslinger, verste itemen som finnes ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 noen andre som sliter med å få logga inn? "scanning for steam games updates" stått slik i 10 timer nå. har restarta flere ganger. Gå i egenskaper for spillet, og velg formater. Det funket for meg. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva gjør/er: "action slot" og "special attack"? Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ikke hørt om special attack, men action slot er for for eksempel taunts (utenom den standard), "bjeller" og lignende som kan kjøpes og fås i promotions f.eks bursdagsfløyte. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ok.. Men jeg fant dem i options hvor jeg binder keys. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er det mulig å se alle klassene når jeg joiner en 32 spiller server? Gjør det litt lettere å velge klasse selv når jeg kan se om det er mangel på noe. Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det står antall spillere av den klassen over ikonet til klassen inne på "select a class" skjermen Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 haha det har jeg ikke latt merke til Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ikke mye liv her. Har ett par spørsmål. Går det ann å feite opp default crosshair? Ikke lage den større (size), men lage den litt tykkere. Er det noen som tror Haswell kan kjøre 1080p med maksimum grafikk (ikke shadows) uten skjermkort med god fps? Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Dagens IBer med HD4000 klarer det, så Haswell klarer det nok enda bedre Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg trodde HD4000 ga samme ytelse som GeForce 610, den klarer 720p, men ikke 1080p så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå