Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det syns jeg bare er fint vi ikke får vite. Elsket videoen, men den kunne med fordel ha vært litt mer spesifikk rundt Pyroens arsenal. Hvorfor denne hjerteløse soldaten? Å se han bli sprengt av sin egen rakk med airblasting hadde jo funka bedre syns jeg.

Lenke til kommentar

Og vips så kom ikke diskusjonen noe videre, ref. mitt tidligere innlegg om at det er umulig å vite noe konkret :) Det er spennende at de enda ikke har gitt noe fast bevis (såvdit meg bekjent) uavhengig hvor mye fansen lurer. Står litt info om det her bla.a. hvor det nevnes at Valve både referer til Pyro som 'he' og 'she'.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri trodd det er ei dame, samme stemmeskuespillet som spyen og alle er menn ellers. Uansett syns jeg jo det er morsomt at de ikke kommer med noe fakta.

 

De nye itemene virker utrolig spennende, lurer på hvordan det ser ut å fly rundt med de brillene på.

Lenke til kommentar

som en dude i comments-seksjonen på videoen sa, så sier scout i videoen "hes not here is he"

 

Scout sier faktisk "He's not here, is she?" ifølge undertekstene levert av Valve. ;)

 

Er glad Valve ikke avslørte noe, en stor del av sjarmen bak pyromanen er at man ikke vet hva som skjuler seg bak masken. Tanker om de nye våpnene? De var heldigvis relativt billig å crafte, så har fått litt tid til å leke rundt med dem.

 

Baby Face's Blaster: Trodde opprinnelig at å ofre hopping skulle resultere i at denne var søppel, men etter litt testing viser det seg at det er overraskende enkelt å komme opp i fart og da går det lett å unngå skudd uten å trenge å hoppe. Største irritasjon er rett og slett at den er veldig svak, tror den meatshotter på rundt 70 damage, og det krever derfor mer arbeid for å ta ned heavies osv. Ikke kan man hoppe heller, så som regel blir det en hit-and-run våpen. Har hatt ett par gode backcaps takket være denne da.

 

Pretty Boy's Pocket Pistol: Går fint med Blaster'n for å unngå fall-damage slik at man ikke behøver å hoppe. Man blir betydelig mye svakere mot pyros, men har ikke sett det som et stort problem, prøver som regel å unngå å komme i nærhet av pyros. Det mest spennende imo er +15 hp, som gir en betydelig fordel. Den føles nokså svak i forhold til pistolen, men blir nok å bruke denne om ikke annet på grunn av den ekstra helseboosten.

 

The Hitman's Heatmaker: Veldig greit våpen, føles som en fikset versjon av Bazaar. Man kan fortsatt insta-drepe lette klasser, og reduksjonen på bodyshots gjelder bare når man er scoped, så 200 hps soldater kan fortsatt tas ned med en headshot + noscope. Som regel er de skadet fra før av, så har ikke merket så mye til nettopp det. Focus virker litt glorete, gir traces ala machina som gjør det veldig åpenbar at en sniper sikter på deg. Lyden er digg da, og gjør det kanskje vanskeligere å bli obs på at det er en sniper i nærheten som skyter. "Headshot kills cause decapitation" er grunn nok til å velge denne. :D

 

The Cleaner's Carbine: Som selv-preserverende våpen er denne nokså søppel, som regel kommer du bare i nærkontakt med en annen fiende, og da hjelper ikke crits-on-death særlig. Bytter lett ut denne med jarate eller smg. Fungerer kanskje bedre på frontlinjen med huntsman.

 

The Beggar's Bazooka: Spamvåpen, rett og slett. Beste strategi er å fylle på raketter og så sikte løpet i fiendens generelle retning, og håpe at noen raketter treffer. Airshots er ute av vinduet, og om man ikke har pre-loaded raketter kan man fort dø om man blir tatt på senga. Man bruker raskt opp alle rakettene om man konstant fyrer av tre om gangen, så hjelper å holde seg i bevegelse og plukke opp våpen. Veldig morro å bruke, men savnet fort presisjonen til stock RL. Går greit å raketthoppe med, fullførte de to første stegene av jump_adventure uten problemer.

 

The Scorch Shot: Veldig middelmådig flaregun. Særdeles svak i nærkamp, er best egnet for sjikanering over lange avstander og muligens for å svekke innkommende uber. Er mulig å fjerne stickies med denne, men det har man detonator for som i tillegg har en rekke andre bruksområder. I nærkamp kommer man sterkere ut av det ved å bruke flaregun eller shotgun.

Endret av Artorp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

The Scorch Shot: Veldig middelmådig flaregun. Særdeles svak i nærkamp, er best egnet for sjikanering over lange avstander og muligens for å svekke innkommende uber. Er mulig å fjerne stickies med denne, men det har man detonator for som i tillegg har en rekke andre bruksområder. I nærkamp kommer man sterkere ut av det ved å bruke flaregun eller shotgun.

 

Mitt andre skudd med the Scorch Shot resulterte i å dytte en Medic inn i et kommende tog (rein flaks, men dæven det føltes godt). Ikke uenig i at den er litt "merkelig", men det er mye potensiale i dette våpenet. For min del er det en kneik å bytte ut the Reserve Shooter og ikke ha noe hardt å slå tilbake med på "halve" avstander.

Lenke til kommentar

Antar at dere som henger i denne tråden har hakket mer peiling på TF2 enn meg.

 

Jeg har vel spilt 2-3 timer TF2 de siste mnd, og under en match for halvannen uke siden fikk jeg plutselig 14 items etter et kill. Jeg skjønte ikke helt hva som skjedde, men folk begynte å kommentere det i chatten med "hacks?" o.l.

 

Det er tydeligvis ikke vanlig at det dropper så mange items på en gang?

 

Ikke vet jeg, men det skjedde nå hvertfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...