Sangesland Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 billycock purple energy, er den verdt 2 buds? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg er ikke en trader, men regner med du har sjekket sourceop, eventuelt reddit.com/r/tf2trade og andre sider? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Fikk den nyeste wrenchen til Engineer i helga - ganske morsomt å kunne teleportere til spawn! Uvant å ikke kunne bære bygninger, men er man offensiv nok er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Trodde Spysicle egentlig bare var noe novelty-derp. Etter å ha brukt den en del har jeg funnet ut at det er den eneste kniven jeg faktisk liker å bruke med Dead Ringer. Litt upraktisk at folk ser hvor man dreper folk, men silent-killer gjør det ganske enkelt å drepe congalinjer av medics og heavies. Utrolig digg å bli fireproof i et par sekunder, har enda ikke blitt vant til at jeg ikke kan bruke kniven min i 15 sekunder. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg klarer meg ikke uten Your Eternal Reward kombinert med Dead Ringer. Å ikke kunne disguise er litt tricky av og til, men som regel er det nok av kriker og kroker man kan gjemme seg bak, og bonusen ved instant disguise er stor - særlig ved Engineers og Medics som ikke helt følger med. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Koser meg med en miks av Cloak'n'Dagger, Big Earner og Ambassador jeg. ^^ Mest til å drepe det sniperne jeg irriterer meg grønn over... De som har Razorback blir skutt i hodet og de som ikke har blir stukker i ryggen. ^^ Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 trenger litt hjlpe med et spy script. alle vet at "B" er hurtigknapp for siste brukte disguise. jeg vil gjerne binde "v" til sist brukte team disguise, how to? er for bruk med dead ringer. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 hvor er gode gamle team fotress blitt av? spillet er helt ødelagt. 1 Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Var en tilfeldig fyr som la meg til for å prøve å scamme meg for kaninhatten min. Hvor mye er den verdt egentlig? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Nå har Team Fortress 2 faces dukket opp i Saints Row 3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 hvor er gode gamle team fotress blitt av? spillet er helt ødelagt. Tja, jeg syns nå det er bedre enn noen gang før. Uvant å hoppe rett inn i fra gamle dager sannsynligvis, men når du blir vant til det vil du nok se at klassen du liker best har fått en ny spillestil, det er langt flere brett å spille på og det er fortsatt fordømt godt balansert. Var en tilfeldig fyr som la meg til for å prøve å scamme meg for kaninhatten min. Hvor mye er den verdt egentlig? Personlig har jeg en regel om å ikke bytte bort ting jeg ikke kan få tilbake. Ettersom denne hatten ikke kan skaffes utenom trading, ville i hvert fall jeg tatt vare på den. 1 Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Vet at det antakelig vil være vanskelig å få den tilbake igjen ja, men har ikke spilt spillet på evigheter, og er uansett ikke så opptatt av items. Nå som det går an å bytte gifts mot items også videre, så hadde det vært interessant å høre hva folk der ute var villige til å gi for den Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Var en tilfeldig fyr som la meg til for å prøve å scamme meg for kaninhatten min. Hvor mye er den verdt egentlig? tror det er 2.5 buds ~ 60 keys. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Earbuds? Er det spillets uoffisielle valuta? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 jeg vil påstå det finnes 3 hovedtyper valuta. refined metal for items med lav verdi. keys for normale items. buds for items av høy verdi. buds = earbuds. de hvite apple earplugsa. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Earbuds? Er det spillets uoffisielle valuta? Nei, men de hvite øreproppene er såpass mye verdt at enkelte regner ut i fra det. Spillet har ingen egen valuta. Selv skulle jeg gjerne hatt disse øreproppene, men får nok bare se langt etter dem. Kan også være interessert i hatten din om du kommer med et forslag Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har både ørepropper og kaninhatt husker jeg var ganske gæren etter items da jeg spilte spillet for lenge siden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hva skal du ha for øreproppene? Noen som selger Soda Popper? Jeg har overflod av items så betaler godt. Har også 2 av den aller første Heavy-hatten som kom, football helmet eller hva den heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå