lunde1987 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ok.. Tf2 miljøet i Norge er kanskje ikkje så stort.. Forresten så var linken i den siste posten min feil.. den er www.lazynutters.com Hadde vore kjekt viss noken av dokken stakk innom Multiplay nr 7 ein kveld.. Pleie å var veldig kjekt når det er mange venner der inne.. Alltalk pleier somregel å komme på når det joiner ein ganske underholdene svenske som kaller seg for The Cleaner;) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 TF miljøet i norge er vel større en du tror, vi bare spiller ikke public (vel, vi som prøver å få til ett community i alle fall). Når vi først spiller public så går det vel i Multiplay allmaps, DM_Store og dustbowl, av en eller anna merkelig grunn. Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vi har jo prøvd og hatt vår egen public server men vet ikke om den er oppegående akkurat nå. Men hvis det er folk her som er ute etter større utfordringer så bør dere prøve ut pickupen chopin jobber med. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det mulig å sette opp en server med balloonrace? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 At 6 random folk spiller 6on6 "klanspill" Lenke til kommentar
Bata Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det mulig å sette opp en server med balloonrace? Nei. Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 At 6 random folk spiller 6on6 "klanspill" Teknisk set så er det 12 random folk da:p Men er seks på vært lag Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvorfor ikke? Fordi ingen vet hva det er, og ingen vil vite det heller Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 tfortress.no nede Nei. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ke folket trur om tfrue då? Selv har jeg ikke no særlig mot det, må kansje justeres og årnes litt, men eller flotte saker Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Indeed, har hørt sakko gaula "ONE SHOT!" i lang tid, og alltid kommet med unskyldninger om at han sto på 8 nades + 24 stickies, men når jeg har merca medic så ser jeg hvor OP demo egentlig er. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har vært latterlig randomdamage i det siste etter demoman updaten, så tftrue blir kos nå Endelig får hele communityet det vi har venta så lenge på! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sikker på at det blir implentert i ETF2L da? vet at CEVO bruker det i denne sesong iaf.. eller var det?... En amerikansk liga bruker "TF2 Promod 2.2" som er TFtrue for amerikanerene. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vil nok tro at det blir tfrue i season 4 ja, så godt som sikker. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Maci, jeg vet ikke om du har fulgt med på diskusjonen som har foregått på etf2l, men slik jeg oppfatter det er det liten sjanse for at det kommer til å brukes i sesong 4. Eventuelt vil det bli brukt midt inne i sesongen, men det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei, hakke fulgt med. Men faen, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå