Elefantmesteren Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 noen grunn til at det kalles "rock the vote" isteden for f.eks. bare "vote_map"? har lurt litt på det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hehe aner ikke, men tanken har streifet meg også Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det er nok fordi SourceMod hadde en egen funksjon som het "votemap". "Rock the vote" ble utviklet av noen utenfor SourceMod-teamet, og ble etter hvert så populært at det ble tatt inn som en default-plugin i SourceMod. 2 Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva bruker demoman og scout som får dem til å løpe fort? Scout blir immune mot damage, og demoman tror jeg bærer på et sverd for hver gang, men i så tilfelle hvilket sverd? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 For scout tenker du nok på Bonk!, og som demo løper du fort om du trykker andre musetast når du bruker Chargin' Targe eller Splendid Screen. Lenke til kommentar
asdflol1234 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Er det verdt å crafte Splendid Screen hvis du har Chargin'targe fra før? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 mindre beskyttelse fra flamme og eksplosiver, men det tar mer damage om du charger inn i folk. så om du liker å løpe inn i folk så er det vel verdt det... Lenke til kommentar
asdflol1234 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ok, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg hater Demoknights! Er på grensa til å være OP, samtidig er det jo ikke akkurat lett å bli skikkelig god heller. Lenke til kommentar
asdflol1234 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Demoknights er kule da, men de kan være irriterende til tider. Lenke til kommentar
Hypothermia Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 mindre beskyttelse fra flamme og eksplosiver, men det tar mer damage om du charger inn i folk. så om du liker å løpe inn i folk så er det vel verdt det... Å løpe inn i folk er da den eneste grunnen til å ha skjold over sticky launcher, så jeg vil si det er verdt det. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Tullball. Man er jo tilnærmet uovervinnelig med Targe. Sleng på fire hoder i tillegg så jogger man rundt like fort som scout og er ca. like vanskelig å drepe som en heavy. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Pfft, airblast, eller juggle og de er ikke noe problem 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Chargin' Targe eller Splendid Screen. Klarer ikke å bestemme meg. Hva anbefaler dere eller hva bruker dere? Endret 23. september 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Chargin' Targe eller Splendid Screen. Klarer ikke å bestemme meg. Hva anbefaler dere eller hva bruker dere? Sticky Bomb Launcher 1 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvis du faktisk bruker charge vil jeg strekt anbefale å bruke Splendid Screen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har tenkt å begynne å bruke charge. Men like mye for å komme meg vekk fra action til å komme intil folk. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Veldig fin å bruke når man skal unna kampen, selv bruker jeg som regel Scottish Resistance, eller Splendid Screen om jeg skal demoknighte litt. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Demoknight. Putting MAN back into demoman. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Prøvde TF2 beta for første gang i går, og ble overlesset med items. Hele 77 forskjellige saker ble kastet etter meg. (blant annet Unusual Headless Horsemann's Headtaker, noe som overrasket meg litt) Er dette for å gi folk likt utgangspunkt, eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå