kaffebryggare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Vel, når jeg spiller soldier pleier jeg spille bra, typisk topp 5 på de fleste games. Joina servern med nevnt medic, og det gikk ikke så fantastisk bra akkurat den runden. Fikk en uber av nevnt medic men jeg ble stressa og faila med reloading og bomma litt og slikt. Deretter får jeg slengt i trynet "Benny, you're not gonna recieve heals anymore. I don't heal people who suck." elns. Hadde vært greiere om han ikke hadde sagt noe, men uff, sånn holdning liker jeg absolutt ikke. Play for the fun, not for the points. Edit: Sier ikke at medics bør ubre spillere som åpenbart er dårlige, men å la være å heale den personen i det hele tatt som 'straff' for å spille dårlig, og å attpåtil si det i chatten.. Endret 5. august 2011 av Benny Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det er jeg forsåvidt enig i, men som Medic er du avhengig av å ha et lag det er verdt å følge opp ettersom du selv faktisk ikke har noe forsvar. Men for all del, jeg er ikke i den elitist-klikken som ikke tilgir folk som driter seg ut. Soldier er uansett en klasse det stort sett ikke lønner seg å bruke über på, med mindre det er en kritzkrieg i områder med mye fiender. Poeng får man uansett masser av som Medic. Selv starter jeg hver runde med 3 poeng bare i setup Men ja, det er overraskende mange som ikke får med seg at spillet har "team" i navnet sitt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 kritzkrieg i områder med mye fiender It was. 4-5 spillere på capture point, og medicen hadde kritzkrieg. Kom litt brått på når han poppet den, hadde 1 rocket i launcheren. Sprang rett på, bomma med den ene raketten, realoadet, fikk litt panikk og fyrte av en til, traff en heavy med medic som ikke døde, realoada igjen, så var jeg død. Ikke tvil om at jeg dreit meg ut hvertfall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det er det som er grunnen til at det er dumt å bruke den på Soldier. Få raketter, lang relaod. Da er det bedre med en Heavy som i tillegg til at han ikke trenger reloade ikke dør så fort, noe som er viktig når man ikke blir udødelig. Soldier havner med andre ord mellom to stoler, ikke har han styrken eller farta som trengs for en über, ikke har han skaden som skal til på kritzkrieg. Men for all del, dette er jo avhengig av enhver situasjon. Å übre selv en Sniper kan være viktig for hele laget. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har i det siste spilt en god del TF2. Da jeg for første gang prøvde det ble jeg eid hele tiden og det var ikke like morsomt. Etter spillet ble gratis var det mange andre noobs som meg . Har for det meste spilt spy, sniper og engineer, men i det siste har det vært mye scout etter jeg fikk et bedre våpen der. Spiller som regel bare det som kalles Attack/Defense og heter Captain Haddock på Steam. Legg meg gjerne til Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Unable to find Captain Haddock. Hva er navnet på steam-kontoen din? Eller linken til den? http://steamcommunity.com/id/hellbrendy Bytt ut hellbrendy (mitt kontonavn) med ditt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hadde ikke laget en slik profil. Gå på http://steamcommunity.com/id/craxmerax Lenke til kommentar
Baini Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vis noen ser etter pålitelige servere som det alltid (hvertfall nesten) er folk på, så kan jeg anbefale å snike seg inn på tf2.lokalen.nu . Der spiller jeg som oftest, en sjelden gang på noen andre, ikke noe premium, alltid folk, bra ping, og sikkert noe til som er bra Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ser nå at det er mulig å kjøpe Tamrielic Relic for 49,99€, ganske kul hatt. Lenke til kommentar
Hoppihavet Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kul hatt ja, men ikke verdt 50 €. Selv om jeg kanskje ikke skal snakke ettersom jeg kjøpte Quake 4 for den nye rocket launcheren. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Ser nå at det er mulig å kjøpe Tamrielic Relic for 49,99€, ganske kul hatt. Nå er det jo ikke hatten som koster 50 euro, det er Skyrim. Og jeg regner med at det blir mulig å crafte den som alt annet relatert til slike spill. Selv slo jeg til på Rage og fikk med Windstick til Engineer. Trodde først det var et våpen, men var bare pynt å ha i beltet. Helt grei, men for all del: det var på grunn av Rage jeg slo til Bytter en Cowmangler 5000 med den som er interessert! Endret 6. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=piZrjDTx2eg Fantastisk :!: 3 Lenke til kommentar
Hoppihavet Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bytter en Cowmangler 5000 med den som er interessert! Som i at du vil ha en Cowmangler eller at du vil selge en? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har en. Fikk også en Bison i går, så bytter den også om noen vil ha. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Leser på TF wiki at Detonator (pyro) er craft, men hos meg fikk jeg den som unlock. Er det sånn at alle våpen som er craft også er unlock? Endret 7. august 2011 av Dusken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ja, og andre veien. Det er svært få items som ikke kan fås via drops eller crafting. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har en. Fikk også en Bison i går, så bytter den også om noen vil ha. Skulle gjerne hatt en Cowmangler, men tviler sterkt på at jeg har noe du har lyst på Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hehe. Link til ryggsekken din! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Veldig lite her http://www.tf2items.com/id/craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hehe ja, det var litt snaut Fikk en Pipboy i dag når jeg kjøpte Fallout: New Vegas, det var ganske stilig! Den forandrer utseendet på den byggemenyen til transparent grønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå