AltF4 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Sett inn link. Bedre å kunne lese om itemene selv, særlig for de av dere som ikke kjenner alle. Dessuten kan du ha items som ikke er tradable, noe man ikke ser ut i fra et skjermbilde. Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det er ingen link i innlegget ditt Her er min ryggsekk: http://www.tf2items.com/profiles/76561197987642850 Bytter først og fremst det jeg har dobbelt, (ikke så mye atm), men hvis noen er keen på noe så bare si ifra. Leter for tiden etter bl.a Splendid screen Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg synes ikke cowmangler var så enormt OP egentlig. Litt spesielt at man ikke trenger ammo, men jeg synes den virker mye svakere enn original rocket launcher, som jeg selv heller litt mer mot for tiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nei, den har blitt ganske nerfet og ikke lenger instant win. Hender jeg løper på en Soldier som avfyrer et oppladet skudd, men jeg syns allikevel ikke at den er op i og med at det faktisk ikke er bare-bare å treffe noen siden den bruker såpass lang tid på å lade seg opp. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) unboxa akkurat unusual tricorne med burning flames. god start på dagen edit: fant akkurat towering pillar of hats også *wehu* Endret 1. august 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
Baini Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) http://www.tf2items.com/id/baini# Om noen har lyst til å trade noe er det bare å sende en PM, selv om det ikke er så veldig mye jeg har Endret 3. august 2011 av Gausland Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hey, for norske tf2-spillere: legg meg til på steam! steam id: magicalmysteryollie Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har begynt å spille en del TF2 selv, legg meg gjerne til! Min SteamID Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 http://www.tf2items.com/id/baini# Om noen har lyst til å trade noe er det bare å sende en PM, selv om det ikke er så veldig mye jeg har Hva skal du ha for Stockbroker's Scarf? Lenke til kommentar
Baini Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 http://www.tf2items.com/id/baini# Om noen har lyst til å trade noe er det bare å sende en PM, selv om det ikke er så veldig mye jeg har Hva skal du ha for Stockbroker's Scarf? Haha, så du var etter den tidligere her i en post, den er desverre ikke til salgs Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 weird boston basher og weird sandman. hvor meget kan jeg få for disse "herlighetene"? Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Har en Strange Shotgun og en strange revolver som gjerne byttes i Strange minigun, knife, rocket eller grenade launcher. Endret 4. august 2011 av Claaaes Lenke til kommentar
Henro Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Har en stange sticky bomb launcher, noen som byr? Vil gjerne ha en hatt, ikke noe "strange". (Er ikke god på verdier i Tf2. ) Edit: En strange spy knife er godkjent. Henro95 på steam. Endret 4. august 2011 av Henro Lenke til kommentar
Baini Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har en Strange Shotgun og en strange revolver som gjerne byttes i Strange minigun, knife, rocket eller grenade launcher. Argh! Og jeg som ga vekk disse til kompisen min i håp om at han skulle få en strange Shotgun :/ Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har en ''strange shotgun'' som jeg ikke bruker. Noen må fortelle meg hvor mye den er verd slik at jeg ikke blir lurt trill rundt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Møtte en spesiell medic her om dagen, han nektet å heale folk med mindre de spilte bra. Jeg leavet rimelig raskt, for sånt spill klarer jeg ikke finne meg i. Lenke til kommentar
Baini Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Møtte en spesiell medic her om dagen, han nektet å heale folk med mindre de spilte bra. Jeg leavet rimelig raskt, for sånt spill klarer jeg ikke finne meg i. Er det mulig å spille bra uten en medic egentlig? Vet det går an med noen classer som spy, sniper og slikt. Men ikke som heavy, solider og pyro. Sånn egentlig, alt er mulig, men vanskelig er det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Møtte en spesiell medic her om dagen, han nektet å heale folk med mindre de spilte bra. Jeg leavet rimelig raskt, for sånt spill klarer jeg ikke finne meg i. Han het ikke AltF4 vel? Jeg spiller nesten ikke Medic lenger (er min mest spilte klasse med ca. 250 timer), F2P-folk er til å rive seg i håret av når det gjelder bruken av en über. Derfor bruker jeg heller ikke tid på å heale folk som åpenbart ikke veit hva de driver med, da det er bortkasta tid når helsa heller kunne gått til noen som faktisk gjør nytta si. Og når laget er en gjeng med folk som ikke vet foran og bak på våpenet sitt, vel så får de heller dø mens jeg løper rundt og ødelegger for det andre laget alene. Trenger vi en über får jeg heller folk til å bruke den på meg. Det irriterer meg også at så mange ser ut til å ha svelget Valves tips om å helae en Heavy så rått. Det er i mange tilfeller bortkasta å übre spillets tregeste klasse, men folk er nok ikke klar over det. Lenke til kommentar
saksy2 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Møtte en spesiell medic her om dagen, han nektet å heale folk med mindre de spilte bra. Jeg leavet rimelig raskt, for sånt spill klarer jeg ikke finne meg i. Er det mulig å spille bra uten en medic egentlig? Vet det går an med noen classer som spy, sniper og slikt. Men ikke som heavy, solider og pyro. Sånn egentlig, alt er mulig, men vanskelig er det Som god Solli og pyro kan du gjøre ganske mye på egenhånd, spesielt hvis du kjenner mapsa godt. Selv om det ikke akkurat er stor forskjell på en god og en dårlig heavy, så kan man også med litt flaks gjøre en god del uten medic som de også. Endret 5. august 2011 av saksy2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå