Brass_Monkey Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 En norsk pickupkanal høres bra ut Kanskje det kan få flere til starte å spille organisert tf2, eller i det minste gi dem en sjanse til å prøve det. Hvis det blir få folk som benytter seg at dette kunne vi kanskje gjort den skandinavisk, slik at være svenske naboer også kunne blitt med. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvis det blir få folk som benytter seg at dette kunne vi kanskje gjort den skandinavisk, slik at være svenske naboer også kunne blitt med. Støttes Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dette må Chopin få bestemme Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dette må Chopin få bestemme Pøh. Vi spammer han bare litt på friends Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Dette må Chopin få bestemme Pøh. Vi spammer han bare litt på friends qft! Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) GODT NYTT-ÅR TIL ALLE PÅ SNAKKETRÅDEN!! Endret 1. januar 2009 av pipppipp Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår! Kanskje litt sent, men føkkit. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg syns det er alt for lite norske servere på team fortress. Dessuten er det for tiden ingen servere med en ping på under 100 som har arena-maps. Det syns jeg er synd Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Arena maps er taper stil Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Arena maps er konge.. Uansett, Tfortress driver å har en server, men vi trenger alltid å starte den i gang, så da blir det ikke så ofte vi spiller der. Den heter Public Norwegian Battlegrounds eller noe. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Litt syting. For få vanilla servere, for få arena servere, for få servere med steel. For mange instant respawn servere, for mange idioter/dårlige spillere, for mange 32 man servere, for mange servere med pl mappene. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Litt hjelp : Klan, klan, klan og pickup. De er vanilla, noen spiller arena maps (vel 3on3 og 4on4). Steel, insstantrespawn, idioter og 32man er kjedelig. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hva snakker du om gaarulf? Endret 2. januar 2009 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hva snakker du om gaarulf? Hvis du leser posten over Gaararn' sin post, så spør han hvor man kna få spilt vanilla. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Trudde han kommenterte til tfortress.no servern. Var nok litt trøtt i gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 på tide å oppdaterere tfortress snart eller ? ;O Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jaura, kommer nok mere snart. Jobber med pickupen atm (eller, chopin jobber, jeg klager) Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Heisann.. Kaller meg for Lunde(Nutter) in game.. Spele stort sett på Multiplay nr.7 cp_lazytown Er med i ei gruppe som kaller seg for Lazytown Nutters.. www.lazytown.com Spele stort sett soldier.. men har vert innom pyro og demoman tidligere.. Soldier er lett å bli hekta på når du begynner å få litt roen;) Har dere nokon tips om Norske servere? Hadde vert kjekt å spelt med nordmenn og ikkje bare britter;) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er veldig dårlig med norske servere. De fleste har konvertert til Multiplay, da svenske lokalen begynte å bli rar. Stortinget har en del servere, men for min del virker skillnivået der veldig lavt, så jeg holder meg ofte unna. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De er ikke så veldig gode på Lokalen heller, i hvert fall når jeg har spilt. Hvilke servere anbefaler dere? (IP) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå