Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Det har hendt. Jeg har kjøpt i butikken tre ganger vel, for tilsammen ca 60 euro. Kjøpte den mellomste Røde Kors-pakka, litt forksjellige våpen og hatter 2 ganger og nå sist kjøpte jeg Meet the Medic-pakka.

Og så slutta jeg å spille Medic, haha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Røde Kors-pakka kosta vel ~30 euro alene. Fikk en del våpen på salg, og også sponset map-makers to ganger. Ting koster ikke mer enn du er villig til å gi, og det er ofte slag på items. Ikke gitt mer enn 1 euro for våpen og 2 for hatter. Ville ha den Mann co. capsen - så en gang handlet jeg for over 20 euro (tror den prisen har sunket nå).

Lenke til kommentar

Aldri brukt butikken, kommer aldri til å gjøre det. Du får våpen gratis hele tiden, som du i tillegg kan bruke til å lage hatter med om du skulle ønske det. Hattene gir jeg bort gratis, jeg driter i hele opplegget. Våpnene er en litt annen sak, da de faktisk kan forandre gameplayet litt og innføre nye strategier og slikt. Som sagt får du disse gratis hele tiden så jeg klarer ikke se for meg hvorfor folk betaler for dem..

Endret av Benny
Lenke til kommentar

For min del har det rett og slett vært fordi jeg syns det er gøy. Å kunne modifisere min Medic litt var rett og slett noe jeg hadde lyst til der og da, og siden jeg alt var nær den grensen for capsen valgte jeg å bruke nok penger til å få den.

Når det er sagt, har du kanskje et par iPod earbuds til overs? Kunne drept for dem. Og Stockbrokers scarf til Pyro.

Lenke til kommentar

Jooooooo da, tror du hadde det altså!

For all del, jeg er villig til å trade bra. Typ 20+ våpen.

Bryr meg fint lite at du ber om tf2-items her, men ikke lyv. Det der er ikke noe godt bytte tf2-valuta-messig.

Endret av hli
Lenke til kommentar

Hvor står det at det er et kjempetilbud? Det har jeg aldri sagt at det var, jeg sa det var det jeg var villig og har mulighet til å gi. Og 20+ items er ikke så verst for noen som ikke er interessert i hatter i utgangspunktet. Det kan være våpen de ikke har eller våpen de mangler for å crafte nye.

Lenke til kommentar

Hvor står det at det er et kjempetilbud? Det har jeg aldri sagt at det var, jeg sa det var det jeg var villig og har mulighet til å gi. Og 20+ items er ikke så verst for noen som ikke er interessert i hatter i utgangspunktet. Det kan være våpen de ikke har eller våpen de mangler for å crafte nye.

Mulig jeg leste for mye inn i "trade bra" - det beklager jeg.

Lenke til kommentar

Da var det stadfestet en gang og for alle.

Valve har solgt sjela si med den siste updaten. Det er greit nok og til dels forståelig at de har melket for full maskin helt siden Mannconomy Updaten og ingame store ble lansert.

Men nå bryter de en barriere ved å lansere våpen som bryter hele temaet og feelingen TF2 alltid har hatt kun for å selge mer stuff.

Og da ser jeg bort ifra optimering og balansering spillet skulle hatt for to år siden som enda ikke er gjort.

Dette kan se ut som begynnelsen på slutten for meg.

Som Heavy Weapons Guy så pent sier det: "It is sad day!"

- Smelly, Tasty Cheese <3

Lenke til kommentar

På grensa til å være enig, samtidig har de nye våpnene grodd litt mer på meg og jeg syns de sklir mye bedre inn i spillet nå enn de gjorde til å begynne med. Partikkeleffekten når folk dør er fortsatt litt vel mye for min smak, men utseendet og måten de ter seg på passer egentlig veldig godt inn i sekstitallsstilen spillet har.

Litt usikker, men tror også særlig launcheren er veldig OP. Den har ingen effektiv grense mot spam, den har ingen store drawbacks og den kan heller ikke airblastes.

Lenke til kommentar

Den gjør for så vidt mindre skade enn vanlig launcher, pluss at den er helt elendig mot sentry. Men jeg har hørt noen rykter om at den skal nerfes uansett, ellers ser jeg frem til de neste 2 updatene i morgen og overimorgen, om de kommer.

Lenke til kommentar

Likte ikke den nye launcheren nei. :/

Finnes det servere der det bare er mulig å bruke originale TF2-våpen?

Skulle jeg mene, har hørt snakk om servere som er helt vanilla, kan nok dessverre ikke nevne noen. De finnes though!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...