Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal prøvde å driste meg tilbake, etter nesten 3 år uten TF2 (ettersom det nå er gratis, noe som gjør at også broren min spiller).

Finnes det servere som deaktiverer dette hattetullet?

Ja det finnes servere som spiller helt vanilla TF2. Selv skjønner jeg ikke alt styret med å spille uten alle nye ting/hatter, hatter har da ingen ting å si på spillet.

Var sikker på at hattene hadde "stats" og lignende. Heldigvis ikke :).

Men jebus, så mange våpen! Hva er bra og hva er dårlig nå til dags? Har hørt rykter om at Tomislav er omtrent obligatorisk på Heavy.

Lenke til kommentar

Vel, den var det første dag i hvert fall. Valve nerfa den 2. dagen eller noe ;) Den er fortsatt fantastisk god, så man kan vel nesten si at den er obligatorisk.

Angående stats på hatter er det vel 5 hatter eller noe som gir en slags "set effect" om du bruker alle delene i settet, men det er selvfølgelig balansert så det er ikke noe must å ha!

Lenke til kommentar

Vel, den var det første dag i hvert fall. Valve nerfa den 2. dagen eller noe ;) Den er fortsatt fantastisk god, så man kan vel nesten si at den er obligatorisk.

Møter du en annen heawy som har minigun sliter du. Men den er fin den ja, liker at den er lydløs, har mye å si.

Edit: Helsike så mange noobs da. Fire spys på det andre laget som sprang rundt uten forkledning. Holdt på slik i over en time^^

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Helt siden spillet kom ut har det vært mye nye spillere, men det kommer seg vel etter vært. Ikke at det egentlig gjør noe :p

Men det er forresten de tingene på første side i backpacken min som jeg har til å trade, og eventuelt hattene om dere kommer med forslag til trade.

Lenke til kommentar

Er enklere nå en noen gang før. Gå inn i crafting, velg hva du vil crafte fra oppskriftene og fyr løs.

Er det bare jeg som har problemer med TF2 om dagen? Spillet stopper opp og går helt svart i noen sekunder før det kommer tilbake i normal form. Forbanna irriterende.

Lenke til kommentar

Kjører en verifisering av spillcache.

Hatt noen forholdsvis innholdsrike dager som Soldier i det siste, runda 1000 kills i dag, lå på ~800 for noen dager siden. Ingen stor Soldier, men har lært litt i det siste. Nå spørs det bare hvor god jeg egentlig har blitt, folk som har spilt spillet i en ukes tid er vel ikke akkurat de jeg føler er verdt å måle seg mot.

Lenke til kommentar

Er enklere nå en noen gang før. Gå inn i crafting, velg hva du vil crafte fra oppskriftene og fyr løs.

Er det bare jeg som har problemer med TF2 om dagen? Spillet stopper opp og går helt svart i noen sekunder før det kommer tilbake i normal form. Forbanna irriterende.

Jeg har hatt en og annen "hickup" og noen frysinger med sound loop som kan vare i opp til 20 sekunder. Kan ikke huske jeg hadde sånne problemer med TF2 før..

Lenke til kommentar

Ingen problemer her.

Crating er kanskje gjort enklere dersom du ønsker å crafte et spesifikt våpen eller tilsvarende, men dersom du bare ønsker å lage en haug med metal (som jeg gjør med duplikat-våpnene mine) er det mye mer tungvint nå enn før etter min mening.

Lenke til kommentar

Med en gang jeg tok verify integrity of game cache ble alt så meget bedre, nå flyter det glatt.

Metall følger jo samme norm som de andre, så det er ikke så vanskelig syns jeg. Eneste jeg savner er en bedre organisering av de forskjellige tingene man kan crafte, en mulighet til å sortere etter klasse for eksempel.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Driver å flytter for tiden, men når jeg er ferdig er jeg litt gira på spilling med noen herfra. Begynner å bli lei medics som ikke har snøring på hva de skal gjøre, engys som aldri setter opp teleporter, eller pyroer som aldri sjekker etter spies.

Lenke til kommentar

Driver å flytter for tiden, men når jeg er ferdig er jeg litt gira på spilling med noen herfra. Begynner å bli lei medics som ikke har snøring på hva de skal gjøre, engys som aldri setter opp teleporter, eller pyroer som aldri sjekker etter spies.

Oh yes, plagsomt det. Men man kan vel ikke forvente stort så ofte, ikke alle er så veldig erfarne i spillet :)

Lenke til kommentar

Jeg har snudd litt på flisa nå, isteden for å irritere meg grønn har jeg heller begynt å hjelpe folk litt på vei. Fortelle om litt gode enkle taktikker og grunnmekanikker - som at en übercharge varer helt til du velger å bruke den. Fuglene vet at jeg selv dreit meg ut på dette i begynnelsen.

@Alt-Ctrl: Jeg er med å spille!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...