Riboflavin' Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Tror ikke de slet med spillere. Men flere spillere pga F2P betyr også flere potensielle kjøp i Mann co. store.. Valve har jo lenge sagt at TF2 er et spill som de bruker til å teste ut forskjellige ting, så dette er vel neste skritt. Endret 24. juni 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Sikkert blitt gratis fordi det er få kjøpere samt at de har regnet ut at de kan tjene mer penger på potensielle nye spillere ingame. Smart trekk av Valve og fint for nye spillere Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Smart trekk av Valve og fint for nye spillere Men jævelig for oss som faktisk har betalt for spillet. Finner ingen servere med >150 ping. Er IKKE morro å spille med 180 ping! Pga TF2 nå er gratis blir det sannsynligvis en oppsving i antall personer som jukser. Blir du tatt, ja, da lager du bare en ny account. Jeg sitter å spiller TF2 for første gang på 7 mnd nå, og jeg gråter :'( Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Er vel en teori om at de brukte en "free week" for å teste hvor mye de kunne tjene på shoppen. Dette resulterte i at de fant ut at de fikk mer penger fra shoppen enn fra å selge selve spillet. Så de gjorde det like greit f2p. Endret 26. juni 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Smart trekk av Valve og fint for nye spillere Men jævelig for oss som faktisk har betalt for spillet. Finner ingen servere med >150 ping. Er IKKE morro å spille med 180 ping! Pga TF2 nå er gratis blir det sannsynligvis en oppsving i antall personer som jukser. Blir du tatt, ja, da lager du bare en ny account. Jeg sitter å spiller TF2 for første gang på 7 mnd nå, og jeg gråter :'( Har lagt merke til at det er vanskelig å finne servere, men favorittene mine lever enda, og der får jeg suveren ping (~30). Et annet problem er at serverne stadig vekk mister kontakt med Steam, og følgelig mister du loadouten så lenge. Kjedelig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Men jævelig for oss som faktisk har betalt for spillet. "Um, excuse me but I bought this game and enjoyed it. If everyone else is getting it for free I demand a refund!" 3 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg la merke til at jeg ble veldig mye bedre som Spy, ja Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Men jævelig for oss som faktisk har betalt for spillet. "Um, excuse me but I bought this game and enjoyed it. If everyone else is getting it for free I demand a refund!" Vi fikk jo en hatt da... >.< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg la merke til at jeg ble veldig mye bedre som Spy, ja Haha ja, det er en del nybegynnere rundt om kring. Ganske gøy, lære bort litt triks og greier. Eneste som irriterer meg er at folk ikke helt forstår uber-ting enda, og i sta spilte jeg på et lag hvor én Heavy ble konstant healet av tre Medicer. Håpløst å ha noe sånt på langet. Men jævelig for oss som faktisk har betalt for spillet. "Um, excuse me but I bought this game and enjoyed it. If everyone else is getting it for free I demand a refund!" Vi fikk jo en hatt da... >.< Jeg er ikke helt poenget ditt. Når kjøpte du det? Kjøpte du det på mandag forstår jeg at det kan føles litt irriterende, men i og med at du kjøpte det tidligst i fjor høres det ut som om du har hatt nok av muligheter til å tyne spillet for gameplay frem til i dag, og i og med at det kostet rundt femtilappen kan det umulig ha vært den største utgiften? Jeg syns det var moro å få en hatt for at jeg kjøpte spillet, hyggelig med en liten anerkjennelse. Kunne godt ha tenkt meg noe litt mer spennende, men bedre enn ikke noe! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 jeg kommer sikkert til å få høre det nå. men jeg synes at Soldier classen er veldig OP. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Men jævelig for oss som faktisk har betalt for spillet. "Um, excuse me but I bought this game and enjoyed it. If everyone else is getting it for free I demand a refund!" Vi fikk jo en hatt da... >.< Jeg er ikke helt poenget ditt. Når kjøpte du det? Kjøpte du det på mandag forstår jeg at det kan føles litt irriterende, men i og med at du kjøpte det tidligst i fjor høres det ut som om du har hatt nok av muligheter til å tyne spillet for gameplay frem til i dag, og i og med at det kostet rundt femtilappen kan det umulig ha vært den største utgiften? Jeg syns det var moro å få en hatt for at jeg kjøpte spillet, hyggelig med en liten anerkjennelse. Kunne godt ha tenkt meg noe litt mer spennende, men bedre enn ikke noe! Kjøpte spillet 23.12.2007. Poenget mitt er det at spillet nå er uholdbart pga dem lot spillet bli åpent for alle. Greit nok at spillet er blitt gratis, det gjør meg forsåvidt intet. MEN at min spillopplevelse, som jeg har betalt for, blir grust pga det, det irriterer meg. FIX laggen, så blir jeg fornøyd igjen. Er det mulig å lage så mange accounts som mulig? Tenker idle serverene blir rimelig fullpakka da. Alle har 10 kontoer og får ~130 items pr uke..... Endret 26. juni 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Din spillopplevelse blir grust av at andre også kan spille? Dette kan du gjerne utdype! Server latency har forresten ingenting med at det kommer mange nye spillere til TF2 å gjøre. Prøv igjen. Serverne blir heller ikke noe mer "fullpakka" av at det er mange kontoer som eier spillet. Med mindre de som i følge deg har flere enn en konto (noe jeg ikke tror er noe særlig normalt) spiller på flere kontoer samtidig. Noe de forresten ikke gjør, hvis du lurte. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 er det bare hos meg at serverlista er helt tom. har bare kunnet velge server fra history de siste dagene Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 er det bare hos meg at serverlista er helt tom. har bare kunnet velge server fra history de siste dagene samme med meg. Har fått en venn til å finne servere for meg. Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ser at allerede noen har snakket om dette her, men her ikke funnet noe svar på problemet... Problemet er altså at etter TF2 ble gratis kan jeg ikke lenger finner servere, men kan fortsatt joine servere fra history og favorites. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kan ikke si jeg vet hva problemet er, men har et par forslag. 1. Sjekk om brannmuren både på PC og ruter slipper gjennom TF2. 2. Reinstaller TF2. Mulig det ble noe korrupte i filene etter at TF2 ble free to play (oppdateringer eller noe som gjorde det korrupt). Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Prøv å filtrer på Europa hvis Location filteret er blankt. Når jeg gjorde dette fikk jeg opp serverne. Det funker fortsatt ikke hele tiden, men det hjalp i hvertfall der og da.. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Rykter fra forumene er at alle serverne går under "Team fortress" mens serverlista i Tf2 går under "Team fortress 2". Prøv å finn servere via steam. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Forresten, er det noen norske TF2 servere som er oppe å går? Har ikke akkurat letet veldig godt igjennom serverne, men fant ingen. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 har prøvd alt. untatt å finne server gjennom steam, hvordan gjør jeg det? har det noe å si at jeg har den gratis versjonen. det funka fint den første dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå