Xifi Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kan ikke si at jeg føler at folk bruker mer tid på å få tak i hatter, enn å spille. Mulig det bare er meg. Synes spillet gjør det bra med mye hatter og sånt, legger til et ekstra stykke med humor i spillet. Nå skal jeg ikke si at jeg ikke har mange hatt, for jeg har en del. Men jeg spiller fortsatt for å spille, ikke for å samle mest mulig hatter. Forresten, noen som har prøvd den nye replayeditoren enda? Har ikke akkurat fått sett så mye på det. Lenke til kommentar
ChainsawCharlie Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Team Fortress 2 er så gøy å spille med venner! ^_^ Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Enig, Team Fortress 2 er fantastisk å spille med venner! Spesielt om man har litt teamwork, type snakke på Ventrilo, Mumble osv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kan ikke si at jeg føler at folk bruker mer tid på å få tak i hatter, enn å spille. Mulig det bare er meg. Synes spillet gjør det bra med mye hatter og sånt, legger til et ekstra stykke med humor i spillet. Nå skal jeg ikke si at jeg ikke har mange hatt, for jeg har en del. Men jeg spiller fortsatt for å spille, ikke for å samle mest mulig hatter. Forresten, noen som har prøvd den nye replayeditoren enda? Har ikke akkurat fått sett så mye på det. Jepp. Nå står jeg litt i et dårlig lys i og med at jeg har kjøpt to hatter kanskje (og de to som var i Røde Kors-bundelen, men de syns jeg ikke teller), men spillet handler absolutt ikke om hatter eller items, selv om det kanskje kan være lett å gå i den fella. Har selv tråkka i den et par ganger og gått dritt lei av å ikke ha det nyeste nye, men nå tar jeg det med ro. Bruker fint lite av det jeg får tak i/crafter uansett fordi jeg har blitt så vant til det utstyret jeg bruker. Særlig Pyro-komboen: The Degreaser, shotgun og Axtinguisher er fantastisk. Lekte meg litt med replay-funksjonen i sta, utrolig stilig og kult! Dessuten er det forholdsvis lett å lage selv stilige filmer, noe som er ekstra hyggelig. Hadde en særs uheldig teamswitch-video i sta, dessverre syns det ikke at jeg bytter lag (akkurat i det jeg og en på laget dytter vogna til siste punktet) så videoen ble ikke som håpet. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kjøpe for så vidt en hatt for ikke så lenge siden, bare at det var en ekte hatt da. Ellers har jeg snart nok metall til å konstruere en heavy-hatt, det er jo litt koselig siden det er den eneste klassen jeg ikke har en class specific hat til. Men for å komme litt bort fra hatter, noen andre som føler at folk har begynt å spille mer Demoman igjen? Det var en lang periode med lite Demomenner, etter som hva jeg har oppfattet da. Lenke til kommentar
Svine_pelz Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Et par av mine replays.. Sendt inn under "Mid-air murderer" Sendt inn under "most epic fail" Test video Eneste replayeren mangler er en Slow-mo funksjon, så er den komplett for min del. Endret 25. mai 2011 av Svine_pelz Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 ny uppdate vistnok den største til nå Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Gleder meg! Morsomt med Mafia-stuff, Mafia slår aldri feil! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Endelig en ny meet the video. Ser ut som det er medic sin tur denne gang! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er ikke den på youtube allerede da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Endelig en ny meet the video. Ser ut som det er medic sin tur denne gang! 1.) It IS a "Meet the" short.2.) It involves ONE of the two remaining classes. 3.) It's NOT the Pyro. 4.) It's the MEDIC. "Ser ut som" er litt vel svakt Gleder meg skikkelig! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Personlig synes jeg det er trist at utviklingen av TF2 går i den retningen det gjør. TF2 i dag er ikke i nærheten av det spillet jeg elsket for to-tre år siden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hva er det du er mest misfornøyd med? Jeg er både enig og uenig med deg. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nu er den gratis på steam hurr durr Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Herlig, ny flaregun til Pyro! Flares som sprenger på din kommando. Ligger skjult i soldier-oppdateringen, trykk på ansiktet til pyroen på whiteboarden i bakgrunnen. Ellers syns jeg Demoman-utstyret så veldig OP ut ved første øyekast. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hm, ser ut som om jeg må fyre opp TF2 litt igjen når dette kommer ut.. Lenke til kommentar
Marban Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 For de som ikke har sett det så er Meet the Medic endelig ute. http://http://www.youtube.com/watch?v=36lSzUMBJnc Og en god nyhet på slutten for de som ikke har fått tak i det ennå. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Aha, så alle TF2 folka har bavianhjerter.. Tøff "Meet the" video. Noen andre som ikke finner noen servere lenger etter patchen? Tenkte først det kunne være brannmuren som hadde bestemt seg for å stenge TF2, men det hjelper ikke engang å skru den av.. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Blir nok mange flere spillere, no som det er gratis! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Slet de med spillere eller ble det gratis fordi de ønsket å gå over til en full F2P-modell? Håper ikke dette er den nye strategien til Valve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå