kenzuke Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Tar en på random, å da legges fastlane til i mapcycle Edit: Ingen av dem var tilgjengelig i standardpakken av maps på servern, så da får jeg hente dem fra fpsbanana elns. når jeg er hjemme fra jobb. Edit2: Mente du lumberyard? Endret 13. oktober 2010 av kenzuke Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 lumberyard er vel egentlig et anna map, men det er ok =) Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fordi jeg fant ingenting på fpsbanana som heter arena_fastlane eller arena_lumbermill Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 da er jeg på vei inn på serveren =) play.kenzuke.net:27016 Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Virker endelig som om jeg har fått fikset dataproblemene mine. Er med på spilling imorgen sikkert. Bruker en elendig midlertidig mus nå etter min kjære G9 tok kvelden, men jeg får ny imorgen, så da er jeg med på å spille viss noen andre er på. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 er med å spille i dag jeg, men er trolig ikke klar før 22:30-23:00. hvis ikke jeg blir alt for opptatt med trading, lol Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 noen som er lekne på litt arena? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Poker night at the inventory jeg har hvertfall bestilt. skal dere? Endret 4. november 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hadde det bare vært multiplayer. Men det så ikke så verst ut. Digger S&M så kanskje jeg kan kaste bort 3 euro Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kjøpte Team Fortress 2 nå Håper det lever opp til forventningene 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er sugen på å få noe liv i denne tråden igjen! Har begynt å bli smått hekta på TF2 etter å ha spilt det jevnt over de siste par dagene, og når jeg endelig klarer å få hjelpe laget til seier eller karrer meg til diverse milestones føles det utrolig godt! 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 kan sikkert bli med litt i fremtiden! bare å legge meg til på steam: Alexbalibander Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Svoit! Spiller kun på Lokalen.se sine servere, selv om jeg ofte ender opp på bunnen av lista Men man blir jo ikke bedre om man spiller på servere med lavt nivå, ikke sant? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du får være med på litt teamplay i blant, så kommer man fort på toppen! Lenke til kommentar
Svine_pelz Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ville bare dele dette med dere http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1867182 Ettersom orginal tråden ble fjernet så er nok dette mestsannsynelig sant. Men hvem vet.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Aperture-hatten er ute alt, den gikk til de som kjøpte Potato Pack pre-Portal 2 release. Ellers var det jo litt spennende ting, Team Captain var jo litt stilig på Soldier, han ble jo klin lik M. Bison fra Street Fighter-serien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er sugen på å få noe liv i denne tråden igjen! Har begynt å bli smått hekta på TF2 etter å ha spilt det jevnt over de siste par dagene, og når jeg endelig klarer å få hjelpe laget til seier eller karrer meg til diverse milestones føles det utrolig godt! Spilt TF2 ganske aktivt en god stund nå, siden The Orange Box. Men den siste tiden(året) så har det kun handlet om å skaffe hatter å wielde våpen. Spillet har tapt seg på dette. Håper Valve gjør noe med dette, føles som spillet handler om å samle hatter isteden for å spille på lag. Lenke til kommentar
Naireks Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Heisann! jeg kommer fra spillcommunitiet Hellfragger.no! For alle dere som er TF2 Interesserte kan vi si at vi har satt opp serverne våre igjen og fra og med den 15.Mai vil det bli konkurranser og events i hele mai og ut Juni på våre servere hvor dere kan vinne premier Serverne finner dere nederst på denne listen her: http://www.hellfragger.no/servers Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Spilt TF2 ganske aktivt en god stund nå, siden The Orange Box. Men den siste tiden(året) så har det kun handlet om å skaffe hatter å wielde våpen. Spillet har tapt seg på dette. Håper Valve gjør noe med dette, føles som spillet handler om å samle hatter isteden for å spille på lag. Trading vekte liv i mange gamle spillere av tf2, men disse bruker nesten all tid på å få tak i items. Også har en unødvendig mengde hatter og våpen kommet den siste tiden. Jeg finner få våpen etter 'Polycount'-updaten brukbar eller til erstatning for noen av stock våpem eller classes våpnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå