Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en lang pause fra TF2, synes jeg det er labert med liv på de norske TF2 serverne rundtomkring (Hellfragger, Broadpark etc. Catch + leet har ingen servere \ har kun utdaterte servere)

Derfor trenger jeg noen ivrige (aktive) spillere til å hjelpe meg å få liv på TF2 servern min som nettop har blitt satt opp i håp om å få en fast krets av spillere på servern!

IPen er: play.kenzuke.net:27016 - trenger i tillegg noen som vil fungere som administratorer (SourceMod). Er SoD-Stats (ranking) på servern og pingen er svært bra. Har testet maskinvare \ fiberlinje med mange slots i bruk, så det bør ikke by på problemer. PM meg ;)

Edit. Om noen har tips om spesielle maps som er ønskelig etc. så bare fyr laus ;) Har ikke spillt TF2 aktivt siden det ble sluppet, så er rimelig rusten. Fikk bare plutselig lyst, så fyrte opp en egen serv med floodzone3_v3 (et must!!) samt badwater som custom maps + en håndfull vanilla maps. ;)

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Fint å høre :) Hadde servern nede i dag og skifta IP til en statisk en, så nå skal play.kenzuke.net:27015 vise til CSS, og play.kenzuke.net:27016 vise til TF2 på permanent basis ;)

Som sagt, alle tilbakemeldinger på maps, regler etc. mottas med takk ;) Trenger fremdeles noen aktive spillere som kan hjelpe å dra inn litt flere besøkende i startfasen.

(Og noen som kan fungere som admins)

Lenke til kommentar

Knall knall :)

Er fortsatt folketomt de aller fleste timene i døgnet, så vi sku prøve å få lagt til et klokkeslett hvor vi spiller samla eller noe sånnt. De fleste serverne jeg har er sånn at så fort det er 5 stk eller mer på servern, så kommer andre spillerne rausende inn.

Kan også legges til på steam. Der er ID'en enten 'Kenzuke' eller '[email protected]' :-)

Hvis vi sier i mårra kl 21 ? Da får jeg i hvert fall med meg de jeg kjenner å tar litt floodzone + cp_badlands ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...