Sangesland Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) noen som vet verdien på black og grey paint? jeg åpna forresten 2stk supply crates. fant old guadalajara og black paint, burde vel være fornøyd med det? Endret 4. oktober 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 da fant jeg mitt første lilla item. unusual batters helmet peace tegn som svever rundt meg. morro! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 flere enn meg som liker det nye trade systemet? trada til meg 15 polly weps ++ siden i går =) Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Etter en lang pause fra TF2, synes jeg det er labert med liv på de norske TF2 serverne rundtomkring (Hellfragger, Broadpark etc. Catch + leet har ingen servere \ har kun utdaterte servere) Derfor trenger jeg noen ivrige (aktive) spillere til å hjelpe meg å få liv på TF2 servern min som nettop har blitt satt opp i håp om å få en fast krets av spillere på servern! IPen er: play.kenzuke.net:27016 - trenger i tillegg noen som vil fungere som administratorer (SourceMod). Er SoD-Stats (ranking) på servern og pingen er svært bra. Har testet maskinvare \ fiberlinje med mange slots i bruk, så det bør ikke by på problemer. PM meg Edit. Om noen har tips om spesielle maps som er ønskelig etc. så bare fyr laus Har ikke spillt TF2 aktivt siden det ble sluppet, så er rimelig rusten. Fikk bare plutselig lyst, så fyrte opp en egen serv med floodzone3_v3 (et must!!) samt badwater som custom maps + en håndfull vanilla maps. Endret 10. oktober 2010 av kenzuke Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) ikke arena server? edit: men var fin ping på serveren, ligger mellom 16-30. Endret 10. oktober 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja pingen er perfekt, så den har et stort potensiale Savnet du enkelte arena maps som jeg evt. kunne lagt til? Hadde ikke planer om å sette opp en server som var dedikert til kun en spillestil, skjønner du :-) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 /cut Slenger meg på denne jeg og! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Endelig en ordentlig server! Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fint å høre Hadde servern nede i dag og skifta IP til en statisk en, så nå skal play.kenzuke.net:27015 vise til CSS, og play.kenzuke.net:27016 vise til TF2 på permanent basis Som sagt, alle tilbakemeldinger på maps, regler etc. mottas med takk Trenger fremdeles noen aktive spillere som kan hjelpe å dra inn litt flere besøkende i startfasen. (Og noen som kan fungere som admins) Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg vil gjerne hjelpe deg med å få serveren din aktiv, skal gjøre det jeg kan for å dra inn spillere Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ah. Har ikke sett denne tråden før. Spiller uansett mye tf2, men dog ikke så mye nå for tiden pga. problemer med pcen. Skal få det fikset asap, og da kommer jeg til å spille en del igjen. Legg meg gjerne til på steam: howie12345 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 La den til favs, så jeg stikker nok innom en gang Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Knall knall Er fortsatt folketomt de aller fleste timene i døgnet, så vi sku prøve å få lagt til et klokkeslett hvor vi spiller samla eller noe sånnt. De fleste serverne jeg har er sånn at så fort det er 5 stk eller mer på servern, så kommer andre spillerne rausende inn. Kan også legges til på steam. Der er ID'en enten 'Kenzuke' eller '[email protected]' :-) Hvis vi sier i mårra kl 21 ? Da får jeg i hvert fall med meg de jeg kjenner å tar litt floodzone + cp_badlands Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ikke vær overrasket om Solid Snail kommer fossende inn rundt da! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) onsdag kl 21:00 kan prøve på det ja =) så lenge jeg ikke er opptatt med trading eller pensum edit: er du en knupp å slenger inn en runde arena også da? Endret 12. oktober 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvilke arena-map er å foretrekke? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 fastlane el lumbermill? (hvis jeg bruker korrekte navn nå) Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 altså arena-versjonene av fastlane\lumbermill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå